ZVIJEZDA POD SUMNJOM

THE ADVOCATE'S DEVIL

Allan Dershowitz je americki odvjetnik koji se proslavio braneci razmazene i otresite bogatase optuzene za ubojstva i druge teske zlocine. Njegov je najpoznatiji pothvat bila uspjesna obrana dokazanog koljaca O.J. Simpsona - slucaj koji ga je konacno natjerao da se pocne baviti i pisanjem romana u kojima se koristi svojim iskustvima. Televizijski film ZVIJEZDA POD SUMNJOM je ekranizacija romana u kojemu bijesnoj americkoj javnosti pokusava objasniti zasto je radio to sto je radio. Abe Ringel (Olin) je vrhunski odvjetnik, kojega unajmljuje megapopularna kosarkaska zvijezda Joe Campbell (McCallany), optuzen za silovanje. Ringel se zdusno prihvaca obrane i uspijeva svog klijenta osloboditi krivnje, ali tijekom postupka je takodjer otkrio da je slavni kosarkas u stvari opasni seksualni manijak. Ringelu odvjetnicka etika prijeci da javnosti i policiji obznani te podatke, ali se stvari dodatno kompliciraju kada Campbell iskoristi naivnost Ringelove 18-godisnje kceri Emme (Phillips) da bi je namamio u svoju hotelsku sobu.

Krajnje rutinerstvo i bezidejnost scenarija reziser Bleckner pokusava prikriti neobicnim kadriranjem, ali to samo podgrijava osjecaj prevare kod rezisera. Nakon pet minuta prica prestaje biti zanimljiva, a iskusniji gledatelji sudskih drama su vec nakon petnaest minuta u stanju prepricati ostatak filma; cak i oni malo iskusniji ce doci do slicnih zakljucaka zahvaljujuci idiotskom sugeriranju elemenata zapleta. Scenarij nastoji ostatak od 90-ak minuta ispuniti neuvjerljivim romanticnim podzapletima i sentimentalnom ljigom Glumci su, inace, grozni, a i casting je dostojan BEVERLY HILLSA i MELROSE PLACEA. Ukratko, film za gubljenje vremena.