POLJA SMRTI

THE KILLING GROUNDS

Opljackati pola tone zlata i nije toliki problem, koliko organizirati siguran i diskretan prijevoz takvog tereta preko granice. Pljackasi Art (Hall) i Vincent (Gaines) odluce angazirati pilota, ali njegov se mali avioncic srusi u planinama Kalifornije. Nekoliko dana kasnije na olupinu naleti bracni par Mel (Charles) i Della Disordo (Barnes), a druzini na celu s indijanskim vodicem Nedom (Grant) se pridruzila i djevojka Janice (Geary) koja nije ono za sto se ispostavlja. Kada otkriju zlato, medju cetvorkom nastaju sukobi uzrokovani pohlepom i ljubomorom. Ali, pravi problem nastaje kada Art i Vincent dodju traziti svoj izgubljeni plijen.

POLJA SMRTI, kojeg je UCD po svom diletantskom obicaju preveo na isti nacin kao i Joffeov oskarovski klasik iz 1984., jos su jedan dokaz kako popularnost ZIVOTA NA SJEVERU nije automatski garant za uspjeh daljne karijere. Cynthia Geary, koja se u kultnoj seriji proslavila kao Shelly Tambo, spala je na drugorazredne uloge u trecerazrednim B-filmovima. Film izgleda snimljen za rodriguezovske novce, ali nedostatak budzeta je korespondirao i s nedostatkom ideja. Jedino sto vrijedi u filmu jesu kadrovi netaknute prirode, kao i mala ali efektna uloga Rodneya A. Granta kao indijanskog vodica. Sve drugo je klise dostojan najgore talijanstine i teenage-slashera 80-tih. Dojam malcice popravlja nekonvencionalna polutarantinovska zavrsnica, ali ipak nedovoljno da se na ovaj film gubi vrijeme.

• ocjena: podnosljiv (*)