GRAD KOJI JE REKAO NE

NOT IN THIS TOWN

Kada ljudi misle o Americi, njihova je vizija obicno usredotocena na velike megalopolise kao Los Angeles i New York, gdje stotine razlicitih vjerskih i etnickih grupa zive jedni kraj drugih. Ali negdje izmedju tih gradova se nalazi provincija u koju Hollywood ne zalazi - gdje su vecina stanovnika siromasni bijelci konzervativnih drustvenih vrijednosti. Jedna od tih oblasti je i americki Sjeverozapad, nekoliko rijetko naseljenih brdskih drzava u cijim su seoskim sredinama posljednjih par desetljeca raznorazni desnicarski ekstremisti pronasli svoj mali raj. Nevolje, dakako, nastaju onda kada desnicari pokusavaju pod svoje preuzeti gradske sredine kao Billings. Na meti skinheadsa i politikom opsjednutih nasilnika se nadju crnci i Zidovi koji zapocinju s kampanjom zastrasivanja - pisanja grafita, slanja prijetecih pisama i dojava o bombi. No, gospodja Schnitzer (Baker), supruga zidovskog lijecnika, ce usprkos apatiji javnosti zapoceti prikupljati peticiju protiv sovinizma. Ovaj film, temeljen na istinitim dogadjajima, je rutinski odstancana americka TV-produkcija koja, osim pomalo intrigantne (i za hrvatske mladodemokratske prilike poucne) teme nema nista osobito ponuditi gledatelju. Glumci su O.K., pogotovo Adam Arkin koji ponavlja svoju ulogu iz CHICAGO HOPEA, ali u filmu se manje vise nista narocito ne dogadja, krajnji je rezultat isprazan i razocaravajuci, pa je stoga ovaj film najbolje preskociti.