Slucaj fenomena zvanog "Spice Girls" potvrdjuje ono sto se znalo odavno - da za uspjeh u danasnjem svijetu i nije toliko bitan talent i kvalitet, koliko uspjesna medijska promocija. Pet britanskih djevojaka lijepog izgleda, ali upitnih pjevackih i plesackih vjestina su se pod patronatom sposobnog menadzera Simona Fullera nevjerojatnom brzinom transformirale u nezaustavljivog medijskog moloha koji je prozdirao top-liste, trac-rubrike, pa cak i police knjizara u kojima su doticne ispovijedale svoju pseudofeministicku filozofiju. No, u trenutku kada su se "spajsice" odlucile na logican korak snimanja cjelovecernjeg igranog filma o sebi, vec je pocela silazna putanja - dok je film stigao u nasa kina, Fuller, inace brat scenaristice, je vec bio otpusten, prodaja nosaca zvuka nakon toga pocela padatai, da bi odlazak Geri Halliwell oznacio za mnoge oznacio pocetak kraja "Spice Girls".
Zaplet ovog, sada vec povijesnog, filma u mnogome slici na trideset godina stari filmski rock-klasik HARD DAY'S NIGHT. Petoro "spajsica" se sprema za svoj veliki koncert u Royal Albert Hallu i tjedan dana nakon toga pratimo kako se zajedno sa svojim neuroticnim menadzerom Cliffordom (Grant) pripremaju za taj dogadjaj i dozivljavaju kojekakve komicne pustolovine. Sam film i nema nekakvu narocitu radnju i svodi se na niz vinjeta u kojima se poznate licnosti pojavljuju ili glumeci sebe, kao Elton John, ili u malim komicnim ulogama. Od svih njih je najvece ime Roger Moore kao tajanstveni, ali polusenilni Cliffordov sef, no isto tako se tu nalazi i cijela armija britanskih komicara. Sto se samih "spajsica" tice, one mozda niu vrhunske glumice, ali su zato itekako sposobne za filmcice lakse kategorije, a valja pohvaliti i njihovu hrabrost da nemilosrdno parodiraju sami sebe. Glazbeni brojevi u filmu mozda nisu tako spektakularni kao video-spotovi, ali zato bar ne smetaju radnji. Film traje dovoljno kratko da ne uspijemo primjetiti njegovu povrsnost, ali to ionako nema veze - ako zabavi gledatelja pri prvom gledanju, ispunio je svoju svrhu.
(c)1998 Dragan Antulov
Baza podataka, programiranje i HTML konverzija su Copyright (c)1999,2002 Krešimir Kos