BLACKJACK

John Woo, iako ga je Hollywood primio otvorenih ruku i zasuo s desetinama milijuna dolara, ocigledno ne voli tvornicu snova. Megalomanski projekti tipicni za taj grad ne odgovaraju njegovim radoholicarskim navikama, te je, po svemu sudeci, odlucio da u pauzama velikih filmova za svoju dusu snima B-proizvode. Vancouver, sa svojim legendarnim i od Hollywooda jeftinijim filmskim resursima u mnogo cemu ga podsjeca na Hong Kong. Doduse, umjesto B-filmova Woo se presaltao na televiziju te je vec producirao hvaljenu seriju na temelju svog vlastitog hongkonskog klasika ONCE A THIEF. U televizijskom filmu BLACKJACK, po svemu sudeci, pokusao je ponoviti proslogodisnji uspjeh i utemeljiti novu akcijsku seriju s Dolphom Lundgrenom u glavnoj ulozi.

Dolph Lundgren ovdje tumaci Jacka Devlina, bivseg saveznog serifa koji sada radi u privatnom sektoru kao vrhunski tjelohranitelj. Nakon sto je, cuvajuci malu Kelsey (Murphy), bio ozlijedjen, doticnu usvaja po smrti njenih roditelja. Ali, ona i njegov kuhar Thomas (Rubinek) nisu jedini prijatelji u njegovom zivotu. Hastings (Williamson), bivsi kolega iz savezne sluzbe, a sada sef zastitarske tvrtke, tesko je ranjen prilikom cuvanja vrhunskog supermodela Cindar James (Heskin). Ista je vec duze vremena metom Roryja (Mackenzie), bivseg supruga i propalog glumca kojemu je nedostatak dasaka u glavi kompenziran vrhunskim baratanjem oruzjem. Jack odlucuje pomoci prijatelju i zastititi djevojku, ali osim ubojice morat ce se suociti i s vlastitom fobijom od bijele boje.

Logika nikada nije bila jaca strana Johnu Woou u njegovim filmovima, pa to ni ovdje nije slucaj. Zaplet, na pocetku prekompliciran, a na kraju previse jednostavan, iskljucivo sluzi za to da popuni prostor izmedju nekoliko spektakularnih scena pri cemu Woo i dalje koristi sebi omiljene kadrove pucanja u zraku iz dva pistolja istovremeno. Likovi su na trenutke zanimljivi, ali, dakako nisu previse profilirani, jer je ipak rijec o pilotu za TV-seriju. Dolph Lundgren mozda nije u istoj ligi s Travoltom i Cageom, ali svoj posao obavlja bolje od vecine danasnjih filmskih tabatora. Philip MacKenzie kao glavni negativac toliko preglumljuje da izgleda kao karikatura Kevina Spaceya iz filma SEDAM, a Kam Heskin je ovdje ionako angazirana prije zbog izgleda nego zbog glumackog talenta. U nekoliko scena je Woo, uostalom, i pokazao kako je opsjednut seksi plavusama, iako ovdje i nema eksplicitne erotike. No, usprkos gomile nedostataka, John Woo ipak opusteno i korektno obavlja posao, omogucujuci gledateljima zeljnim akcije dobru zabavu.