NISTA ZA IZGUBITI

NOTHING TO LOSE

Nick Beam (Robbins) ima sve: dobro placen posao direktora u reklamnoj tvrtki, veliku kucu, skupi auto i prelijepu zenu Ann (Preston). Ali jednog dana se sve to srusi kada otkrije kako mu zena ljubaka sa sefom (McKean). Sokiran, Nick sjeda u auto i besciljno lutajuci ulicama Los Angelesa dodje u crnacki kvart. Tamo postaje metom T. Paula (Lawrence), crnog razbojnika koji mu nastoji ukrasti auto. Ali, umjesto da se pokori napadacu, Nick u napadu bijesa jednostavno baci novcanik kroz prozor i sjedne za papucicu i ne staje sve dok s T. Paulom ne zavrsi u pustinji Arizone. Tamo se njih dvojica moraju suociti s time da moraju natrag i, nastojeci rijesiti taj problem, sprijatelje se. Nicku pada na um ludjacka ideja da se sefu osveti tako sto ce pokrasti tvrtku.

NISTA ZA IZGUBITI predstavlja jos u nizu rutinskih holivudskih proizvoda koje muci problem mediokriteta - naime, filmova nedovoljno dobrih da ih se zapazi, a nedovoljno losih da ih se sahrani. Manje-vise su svi sastojci za dobar film tu: dobri glumci, nekoliko zbilja duhovitih situacija, fin soundtrack (spot "I'll See You When You Get There" Coolia je, po obicaju, bolji od filma). Ali, zaplet je idiotski jednostavan, a u nedostatku njega scenarist i reziser Oedekerk (poznat po komercijalnom mucku zvanom ACE VENTURA II: WHEN NATURE CALLS) nas muci propovijedanjem "politically correct" filozofije (crnci kao zrtve rasistickih korporacija koji ne zele zaposljavati kvalificiranu radnu snagu pogresne boje koze), a tu je i potpuno nepotreban podzaplet s dva kriminalca koje tumace inace izvrsni, a ovdje totalno nezainteresirani John C. McGinley i Giancarlo Esposito. Sto se glavnih glumaca tice, Robbins je u sjeni hiperaktivnog Martina Lawrencea (LOSI DECKI), a Kelly Preston je ponovno dala dojmljivu epizodu seksi-supruge. Fina je i epizoda samog Steve Oedekerka u ulozi cuvara zgrade opsjednutog disko-glazbom. No, iako je definitivno rijec o gledljivom filmicu, on ce nas tek na trenutke zabaviti.

• ocjena: podnosljiv (*)