LJUBAVNA PRIČA JEDNOG PALIKUĆE

A PYROMANIAC'S LOVE STORY

Sergio (Leguizamo) je mladi, radišni ali siromašni pomoćnik u živopisnoj slastičarnici koju vodi dobroćudni gospodin Linzer (Stahl). Njegov je san da osvoji voljenu Hattie (Frost), koja, pak sanjari o putu oko svijeta koju joj Sergio ne može pružiti. Jedne noći Linzer svog pomoćnika zamoli da mu zapali dućan radi naplate osiguranja. Dok se Sergio premišlja, dućan zaista izgori, a bogati industrijalac Lempke (Crenna) mu ponudi da za 25.000 US$ prizna zločin kako bi skinuo krivicu s njegovog sina Gareta (Baldwin). Isti je to, pak, učinio lud od ljubavi prema Stephanie (Eleniak) koja je poljubila Sergia da ga učini ljubomornim. Sergio nastoji spasiti Linzera i priznaje paljevinu, ali to je samo jedno u nizu priznanja.

S obzirom da je režiju ovog filma potpisao Joshua Brand, proslavljen televizijskim serijama kao što su ODLETJET ĆU i ŽIVOT NA SJEVERU, zahtjevniji bi gledatelj ovoj romantičnoj komediji trebao pristupiti s dobrom vjerom. Na žalost, tko god očekivao išta makar nalik na gore navedene televizijske hitove, dobit će razočaranje intenziteta Tysonovog krošea u glavu. Naime, očigledno je da je scenarij ovog filma napisala osoba koja je bila cijepljena protiv smisla za humor, tako da ovaj film samo uvjetno treba nazvati komedijom, i to prvenstveno zahvaljujući nastojanju glumaca da grimasama i izgovorom daju nekakvu komičnu notu likovima koje predstavljaju. Kao što se i može očekivati, oni u tome ne uspijevaju (izuzev, možda William Baldwina, koji je svoj nezahvalni lik odlučio učiniti parodijom JADA MLADOG WOERTHERA) i kod gledatelja ostaje gorak okus ne samo zbog potrošenih sat i pol vremena, nego i zbog odličnih glumaca koji su na ovo smeće potrošili reputaciju. Jedina simpatična stvar u filmu jest Sadie Frost, u ulozi potpuno drukčijoj od zavodničke Lucy koju smo vidjeli u Coppolinoj DRACULI. Ali ona nije dovoljna da ovome da prolaznu ocjenu.