NAJTRAŽENIJI

MOST WANTED

James Dunn (Waynas), narednik američkih marinaca, upropastio je briljantnu karijeru, kada je za vrijeme Zaljevskog rata odbio zapovijed da ubije nedužnog civilu. U komešanju je ubio svog pretpostavljenog i zbog toga je osudjen na smrt. U ćeliji ga posjećuje tip po imenu pukovnik Casey (Voight) i nudi mu slobodu i život ukoliko pristupi njegovoj elitnoj supertajnoj skupini vojnih specijalaca. Dunn pristaje a prvi mu je zadatak likvidacija industrijalca Bickharta (Culp) koji je prodavao biotehnološke tajne neprijateljima SAD. Kada brižljivo pripreman atentat bude izvršen, Dunn sa užasom shvaća kako je prava meta u stvari bila supruga predsjednika SAD, a on trebao poslužiti kao idealan žrtveni jarac. S glavom ucijenjenom na 10 milijuna US$ i sa svim policijskim i obavještajnim agencijama za vratom, Dunnu je jedina nada video-snimak atentata kojeg je napravila privlačna liječnica dr. Victoria Constantini (Hennessey).

Kao što pokazuje njegova izvrsna parodija na blaxploitation filmove SAD SI GOTOV GNJIDO, Keenen Ivory Wayans je poput ostalih članova svoje obitelji talentirani glumac i scenarist. Nevolja je u tome što je njegov talent žanrovski ograničen na oblast komedije. Ovaj napeti akcijski triler iz političkog miljea je ipak bio iznad njegovih kreativnih mogućnosti, tako da čak i mizerije nalik na UBOJSTVO U BIJELOJ KUĆI i ZAVJERU u usporedbi s ovim izgledaju kao oličenja uvjerljivosti i maštovitosti. Dojam ipak koliko-toliko spašava režiser Hogan koji se dobro snalazi u nizu akcijskih scena. Njih je, na žalost, premalo da bi uspjele spriječiti gledatelja da se dosadjuje u Wayansovim pokušajima da im da smisao. Srećom, glumci su više nego O.K. - uz Erica Robertsa i Paula Sorvina u efektnim epizodicama, Voight se sjajno zabavlja u ulozi demonskog negativca. Jill Hennessey je, pak, sasvim solidna u prilično nezahvalnoj dežurne dame ulozi "dame u opasnosti". Sam Wayans se nije baš naročito trudio. Ipak, NAJTRAŽENIJI je film koji bi u ove sparne dane mogao poslužiti za gledanje ako se baš ne može naletiti na ništa bolje.