HOLLYWOOD POVJERLJIVO

HOLLYWOOD CONFIDENTIAL

Stan Navarro (Olmos) vodi losandjelesku agenciju privatnih detektiva kojoj klijentelu čine holivudski studiji i uz njih prikopčani lokalni moćnici. Ljudstvo agencije se sastoji od bivših policajaca koji su svojevremeno, poput Navarra, zbog tragičnih dogadjaja postali nesposobni za stari posao. Navarru je novi posao prihvatljiv, iako se, špijunirajući tvornicu snova, ima itekako prilike upoznati s ljudskom izopačenošću. No, kada jednom poznatom i utjecajnom režiseru bude zataškavao preljubničku aferu, sve se mijenja. Doveden u škripac, prisiljen je da bira izmedju života mlade i nevine djevojke s jedne, i vlastite karijere s druge strane.

Svi oni kojima se stil ovog filma učini sličan kultnoj TV-seriji osamdesetih MIAMI VICE nisu daleko od istine. Jedan od ljudi zaslužnih za ovaj film je Anthony Yerkovich, producent koji je zajedno s Michaelom Mannom stvorio jedan od najkvalitetnijih TV-proizvoda 80-tih godina. Otkako je Mann skrenuo u filmske vode, Yerkovich se našao u TV-hladovini i trebaju mu tek biseri poput ovog da na sebe ponovo skrene pozornost. Ovaj 90-minutni TV-film, koji bi mogao poslužiti i kao pilot TV-serije, u mnogo čemu koristi mannovsku tehniku suprostavljanja tehnički i estetske savršene scenografije i kostimografije sa sve nego savršenim i utješnim životom svojih protagonista. Hollywood, kao mjesto u kojem je glamur i ljepota samo kulisa sa tragediju upropaštenih života, dušu je dao za takav pristup. Edward James Olmos, jedan od najboljih američkih karakternih glumaca, koji je zanat ispekao u MIAMI VICEU, ovdje se nalazi u jednoj od svojih najboljih uloga; njegov je Navarro svjestan da se u životu moraju praviti kompromisi i da nema smisla ići glavom kroza zid, ali ga godinama muče posljedice jedne takve odluke. Ni ostali glumci previše ne zaostaju, a pojedine "face" se pojavljuju u dojmljivim minijaturama. Jedini ozbiljni nedostatak filma jest možda prenategnuti "happy end", ali i on je neutraliziran efektnom završnom scenom koji pokazuje da su u ovoj priči dobri momci dobili bitku, ali ne i rat. Ukratko, HOLLYWOOD POVJERLJIVO je jedan od najboljih TV-proizvoda na našem video-tržištu.