U MISLIMA ŽRTVE

MURDER IN MY MIND

Mlada agentica FBI (Sheridan) je dobila zadatak hvatanja okrutnog serijskog ubojice koji ubija mlade plavuše. Njen zadatak je otežan kako očiglednim neprijateljstvom pretpostavljenog agenta (Keach), tako i nedostatkom bilo kakvih ozbiljnih naznaka o počiniocu. Njen suprug znanstvenik (Coyote), pak, ima mnogo više sreće u pokusima kojima štakorima nastoji prenijeti sjećanje. Agentici to daje bizarnu ideju da u sebe ubrizga sjećanje jedne od žrtava koja se nalazi u komi. Pokus uspijeva i ona uspijeva pronaći neke bitne dokaze, ali, s druge strane, pokazuju se i sporedni efekti te terapije, a i ubojica osjeti potrebu da se suprotstavi svojoj progoniteljici.

Svi oni kojima se ovaj film čini remakeom Dahlovog SERUMA ISTINE su manje-više u pravu. No, za razliku od sličnih slučajeva kada je televizijska industrija kopiranjem filmskih uzora najčešće pravila mediokritetska ostvarenja, ovaj put se dogodilo nešto sasvim suprotno. To, zapravo i nije tako teško, jer je Dahlov film predstavljao dosada najveće razočarenje u opusu tog autora, zagubivši se u glibu mješavine mistike, SF-a i "whodunnita". TV-zanatlija Iscove, pak, rutinski odradjuje krimi-priču po svim pravilima struke, dozvolivši s vremena na vrijeme pouzdanim karakternim epizodistima kao što su Coyote i Keach da svojim manirama nadopune lijep izgled protagonistice koju glumi Nicolette Sheridan. Sve u svemu, ovo je moglo biti solidno ostvarenje da nema pomalo zamorne neoriginalnosti i predvidljivosti.