ZBRKA U SUDNICI

TRIAL & ERROR

Charles Tuttle (Daniels) je prezaposleni, ali maksimalno uspješni odvjetnik u uglednoj losandjeleskoj tvrtki, kojemu dan prije vjenčanja s lijepom, ali dosadnom Tiffany (Wentworth), tast i šef (Pressman) izdaje nalog da se pojavi u pustinjskom gradiću u Nevadi i traži rutinsku odgodu suđenja sitnom prevarantu (Torn). Problem je u tome što su time pokvareni planovi za momačku večer koju je spremio Charlesov kum, nezaposleni glumac Richard Rietti (Richards). Ali, Richard se ne predaje i momačku večer organizira u Nevadi i Charles je slijedeće jutro nesposoban za sudjenje. Richard odlučuje spasiti prijateljevu karijeru tako što će preuzeti njegov identitet. Naravno, njegovu nespretnost iskoristi zgodna, ali promoćurna tužiteljica (Steen) i Richard je prisiljen glumiti odvjetnika tokom cijelog sudjenja. U medjuvremenu, dok se oporavlja, Charles upoznaje zgodnu konobaricu (Theron).

Svi oni kojima se zaplet ovog filma učini sličnim onome u filmu MOJ RODJAK VINNY i nisu daleko od istine. Oba filma je režirao isti čovjek - Jonathan Lynn, čiji se prethodni rad čak može pohvaliti "Oscarom" za najbolju žensku ulogu. Iako po svojem kvalitetu nije bitno različiti, ovaj će teško dobiti "Oscara", usprkos dojmljivom castingu i glumcima koji su izbrusili komičarski dar, bilo na filmu (Daniels u GLUP I GLUPLJI), bilo na TV (Richards u TV-seriji SEINFELD). Razlog za to je žanrovska neuravnoteženost - ZBRKA U SUDNICI se vrzma izmedju komedije koja ismijava američku odvjetničku struku s jedne, i simpatične ljubavne priče na tragu KRATKOG SUSRETA s druge strane. Oba dvije priče su dobro ispričane, s dosta humora i dosta srca, ali film se na trenutke doima razvučeno i izvještačeno, pogotovo u totalno bedastoj sceni u kojoj Rip Torn kao prekaljeni prevarant pokušava tužnom pričom iz djetinjstva osvojiti naklonost porote. Glumci su odlični, pogotovo Charlize Theron koja po n-ti put dokazuje kako lijep izgled nije obrnuto proporcionalan glumačkom talentu (iako nas Hollywood prečesto nastoji uvjeriti u suprotno). Sve u svemu, simpatična mala komedijica s dosta scena koje će izazvati salve smijeha.