CAPONEOVO IZGUBLJENO BLAGO

CAPONE'S LOST TREASURE

Joe (Stevenson), Lou (Christopher) i Al (Arnapolin) su tri živahna starčića koji provode bezbrižnu starost, usput prijateljujući s nastavnicom umjetnosti Michelle (Capella). Ali, njihov sretan život prekida dolazak Dagmara Speera (Maher), evropskog kolekcionara umjetnina i nadasve mutnog tipa, koji od njih nastoji iskamčiti informacije o dogadjaju koji se zbio prije više od šezdeset godina. Trojka iz staračkog doma se, naime, bila upoznala još dok su kao mladi gangsteri radili za Caponea i bili svjedokom dogovora u kojem je izgubljen tovar velike vrijednosti.

Svakom bi kritičaru ovaj film predstavljao rutinski zadatak: film u kojem je najveća "zvijezda" djevojka koja se u GLUP I GLUPLJI pojavila kao statistica u bikiniju, nije baš previše teško sahraniti. No, iako je uglavnom točno da CAPONEOVO IZGUBLJENO BLAGO nije materijal za "Oscara", te da je u mnogim pogledima daleko ispod svakih prihvatljivih standarda holivudske zabave, teško da zaslužuje crnu točku. Naime, u mnogim stvarima ovaj film predstavlja osvježenje - glavni junaci su polusenilni i jedva pokretni starci, a njihov neprijatelj gotovo parodija evropskog negativca. Ne možemo se oteti dojmu da se režiser zajedno s ekipom strašno zabavljao snimajući ovaj film, a dio te vedre atmosfere se prenosi i na gledatelja. CAPONEOVO IZGUBLJENO BLAGO možda nije film koji bi opravdao utrošenih sat i pol vremena, ali nije ni potpuna tragedija.