LAŽLJIVAC

LIAR, LIAR

Fletcher Reeves (Carrey) je megauspješni odvjetnik koji je stekao veliko bogatstvo i ugled izvrdajući istinu na najgore moguće načine. Njegova sposobnost da odbaci sve moralne obzire donijela mu je naklonost šefice njegove tvrtke (Donohue) te mu je povjeren masni slučaj razvoda priglupe i lažljive preljubnice (Tilly). U međuvremenu, Fletcherov sin Max (Cooper), kojemu je dosadilo stalno zapostavljanje od strane oca, zaželi da njegov otac barem na jedan prestane lagati. Slijedećeg jutra, upravo pred početak važnog suđenja, se Fletcher budi i s užasom shvaća da je potpuno nesposoban lagati što ga dovodi u niz neugodnih situacija.

Iako je zaradio 185 milijuna US$, te se po takvim kriterijima ima smatrati "velikim" filmom, LAŽLJIVAC je maleni film, dostojan "bikini" komedija, kojega jedino spašava jedno jedino lice - i to ono gumeno Jima Carreya. Popularni kanadski komičar je žrtva tragičnog paradoksa prema kojemu je, s jedne strane, postao oličenjem lošeg ukusa američke publike, dok je njegov ozbiljniji rad - crna komedija CABLE GUY - doživjela komercijalni krah. Djelomično u nastojanju da popravi rejting kod holivudskih glavešina, a djelomično da isplati troškove devetomjesečne bračne avanture s Lauren Holly, Carrey je pristao još jednom koristiti svoje sposobnosti kreveljenja u bedastom stroju za mlaćenje para od još bedastije publike. Kao režiser je uzet njegov prijatelj Tom Shadyac koji ga je sa ACE VENTUREOM prije pet godina lansirao u olimpijske visine. Ni scenarij nije bio problem - početnu postavku su začinili u Americi popularnim gadjenjem odvjetnika. Ostatak je bila rutina - cijeli niz vizualnih gegova koji kriju prilično problematičnu priču u kojoj prevarant i gad na kraju uspije vratiti rastavljenu suprugu i obnoviti svoju obitelj. Ono što je najžalosnije jest da su "gafovi" sa snimanja, koje vidimo na odjavnoj špici, mnogo zabavniji od samog filma.