DREAM TEAM

DOUBLE TEAM

U posljednje vrijeme hongkonški režiseri kao da osjećaju bolesnu potrebu da svoj veliki holivudski debi vežu s imenom zvijezde tabatorskih i sličnih akcijskih filmova Jean-Claude Van Dammeom. Ako je suditi po kritičarskom "toplom zecu" kojeg su nakon toga (neopravdano) doživjeli John Woo s TEŠKOM METOM i Ringo Lam s MAXIMUM RISKOM, to možda i nije bila najpametnija odluka. U slučaju Tsuia Harka, cijenjenog hongkonškog režisera (BILO JEDNOM U KINI) i još uglednijeg producenta, rizik je bio još veći, s obzirom da je DREAM TEAM kao svoj glumački debi odabrao Dennis Rodman, živopisna košarkaška zvijezda.

Glavni je junak filma Jack Quinn (Van Damme), umirovljeni CIA-in stručnjak za borbu protiv terorizma, čija lijepa supruga Kath (Lindinger) čeka dijete. Njegovi ga šefovi ponovno aktiviraju, jer je opasni terorist Stavros (Rourke) izašao iz hladovine. Quinn okuplja svoje agente i u Antwerpenu, nakon što se kod trgovca oružjem Yaza (Rodman) opskrbio opremom, organizira akciju Stavrosovog hvatanja. Ona se pretvara u fijasko i u obračunu ginu Stavrosov sin, a Quinn završi teško ranjen. Dok razbješnjeli Stavros otima Kath, Quinn se budi u "Koloniji", izoliranom i dobro čuvanom otoku gdje vlade svijeta drže svoje najbolje ljude, koje svi drže mrtvima, kao savjetnike. Quinn odlučuje pobjeći i ponovno pronaći suprugu i nerodjeno dijete.

Nakon ovog filma, svaki bi gledatelj morao preispitati vlastite standarde holivudske i ne samo holivudske bedastoće. Priča nema veze s vezom niti s logikom, a likovi su kartonski. Ipak, ono što koliko-toliko spašava film jest način na koji se prema njemu odnose glumci i režiser. Dennis Rodman u ulozi cool pomagača potpuno oduzima show drvenom Van Dammeu, i još istrošenijem Rourkeu. Ipak, Tsui Hark i njegove bolesne, ali savršeno režirane scene (karabinjer na konju koji automatom rešeta prolaznike u "Armaniju", tučnjava s tigrom, razaranje rimskog koloseuma u svrhu reklamiranja "Coca Cole" i sl.) će bez svake sumnje zabaviti manje kritičnog gledatelja. Kao i u slučaju ANAKONDE, film nije nešto posebno, ali se na trenutke u njemu može uživati, ako ga ne shvatimo previše ozbiljno.