IZVRŠNA MOĆ

EXECUTIVE POWER

Nick Saeger (Schaeffer) je agent Tajne službe, navikao da čuva predsjednika SAD čak i kada obavlja ne-državničke poslove. U jednoj takvoj prigodi mlada žena nesretnim slučajem umire u Predsjednikovom naručju, pa je Nick zadužen da se diskretno riješi njenog tijela. Mučen savješću, Nick napušta službu, ali ga godinu dana kasnije, uoči izbora, pohodi bivši kolega i moli za pomoć. Naime, Predsjednikov najbliži suradnik je pronadjen mrtav, ali su iz njegove kuće nestali materijali koji bi mogli ocrniti Predsjednika. Nick pristaje provesti diskretnu istragu, i pri tome naleti na privlačnu novinarku Susan Marshall (Roth).

Cinici, i ne samo cinici, će primjetiti nevjerojatnu sličnost radnje ovog filma s dogadjajima koji upravo potresaju Bijelu kuću i zabavljaju svjetsku i američku javnost. Na žalost, ta je zabavna koincidencija jedina stvar vrijedna pažnje u ovom filmu. Iako se u castingu nalazi poštovanja vrijedna hrpa karakternih glumaca (Atherton, Heard, Cassidy, Crosby), oprezniji gledatelj neće biti zavaran. Riječ je o jeftinom filmu koji političko-seksualnu intrigu svodi na maksimalno prozaični i tisuću puta vidjeni "whodunnit". I pri tome se drži obavezne formule - red krajnje neuvjerljive akcije i obaveznog seksanja medju glavnim junacima. Doduše, na trenutke se čini da će scenarist i režiser David L. Corley ipak razbiti formulu, ali kraj je maksimalno predvidljiv. Ukratko, film za gubljenje vremena.