RISKANTNA IGRA

CONSENTING ADULTS

Richard (Kline) i Priscilla Parker (Mastrantonio) su uspješni bračni par 40-godišnjaka, koji zajedno s kćerkom Lori (McCullough) uživaju u svim blagodatima života u otmjenom predgradju. No, ono što ih muči u životu je dosada. Sve se mijenja kada im u susjedstvo dodje bračni par Otisovih - šarmantni Eddy (Spacey) i njegova više nego privlačna supruga Kay (Miller). Bračni parovi se upoznaju i počnu se svidjati jedni drugima te provoditi sve više i više vremena zajedno. S vremenom Eddy počne zamjećivati Richardovo zanimanje za Kay, pa mu ponudi da za jednu noć zamijene supruge. Richard to prihvaća, ali će na kraju shvatiti da će ga jedna preljubnička noć koštati skuplje nego što je pretpostavljao.

Ovaj filmić je tipičan proizvod početka 90-tih kada je Hollywood zasipao svijet trilerima po formuli "naizgled dobar dečko, a zapravo psihopatski ubojica". Alan J. Pakula, koji je na temu preljuba napravio mrtvački ozbiljnu NEDOKAZANU KRIVNJU, totalno fula nastojeći se kao pijan plota držati ustaljenih formula - uključujući i obavezno (i prilično neuvjerljivo) seksanje, ubačeno valjda samo zato da se u posljednji trenutak trileru pribavi naziv "erotski". Najtragičnija situacija u filmu je dakako, casting - posebno s obzirom da je riječ odreda o finim, karakternim glumcima. Mary Elizabeth Mastrantonio je, barem za autora ovih redaka, teško uvjerljiva kao seks-bomba, a kombinacija s Kevinom Klineom budi sjećanje na JANUARY MAN, jednu od najgorih holivudskih prodaja trilerskih muda za melodramske bubrege u 80-tim godinama. Najžalosnije je ipak vidjeti inače pouzdanog Spaceya u pederskoj frizuri kako na kraju filma pokušava izigravati nekakvog zločestog Ramba s "uzijem". Sve u svemu, veliki promašaj, s obzirom da je Hollywood na tu temu i u to vrijeme pravio mnogo bolje filmove.