BIJES PLAĆENIKA

THE RAGE

Travis (Lamas) je specijalni agent FBI, pripadnik elitne jedinice koja hvata serijske ubojice. Na nesreću, svojevremeno se bio zamjerio svom šefu (Scheider), koji mu, da bi ga ponizio, uvaljuje nadređenog partnera u obliku agentice Kelly McCord (Cloke). Njih dvoje u jednom malom okrugu na kanadskoj granici moraju počinitelja gomile serijskih ubojstava. Nevolja je u tome što počinitelj nije osoba, nego gomila bivših CIA-nih plaćenika iz Vijetnama na čelu s Gacyjem (Busey), poremećenim psihopatom koji se silovanjem i klanjem mladih djevojaka nastoji osvetiti vladi koja ih je iznevjerila.

Par specijalnih agenata FBI na zadatku? Lov na okrutnog serijskog ubojica? Nema potrebe za mudrovanjem - sve dileme oko toga da bi ovo moglo sličiti DOSJEIMA X ili KAD JAGANJCI UTIHNU nestaju onog trenutka kada shvatimo da glavnu ulogu igra Lorenzo Lamas. U suštini bedastoj akcijadi, idiotskog i krajnje neuvjerljivog scenarija i zapleta, dašak života ipak udahnjuje Kristen Cloke, čvrsto uvjerena da agenticu FBI može glumiti bolje od Gillian Anderson. Na žalost, ta njena ozbiljnost nimalo ne koincidira s režiserskim navadama Sydneya J. Furieja, tipa koji je svoj ugled 60-tih i 70-tih potrošio na grozoti zvanoj SUPERMAN IV i danas snima doslovno sve što mu bace pod ruku. Ali, iako je u suštini loš, ovaj filmić ima i par dobrih strana - na trenutke je duhovit, a fino je vidjeti Davida Carradinea nakon toliko godina.