PRIJELOMNI TRENUTAK

LUCKY BREAK (PAPERBACK ROMANCE)

Sophie (Carides) je spisateljica ljubavnih romana, nabijenih erotikom. Radi spisateljske koncentracije odlazi u biblioteku, gdje njeno glasno uživljavanje u doživljaje njenih junakinja privlači pažnju zgodnog draguljara Eddieja (LaPaglia). Ono što Eddie ne zna jest da je Sophie od djetinjstva obogaljena, ali (ne)sretna okolnost lomljenja noge će Sophie pomoći da sakrije tu činjenicu. No, to nije kraj problema - Eddie je već zaručen s lijepom i bogatom Glorijom (Gibney), pa u nastojanju da se dočepa muškarca svog života, Sophie će izazvati cijeli niz katastrofa. Dodatne komplikacije predstavlja i policajac (Koman) na Eddiejevom tragu, koji se usput zaljubi u Sophie.

LUCKY BREAK, romantična komedijica iz Australije, zahvaljujući stečaju tvrtke Samuela Goldwyna, trebala je čekati više od tri godine da bi stigla na američko tržište, pa onda i u naše videoteke. Sam po sebi, ovaj filmić, još jedan izdanak od kritičara prezrenog žanra, nije ništa posebno, ali bi mogao biti zanimljiv po nekoliko detalja. Prije svega, tu je Anthony LaPaglia, zgodan Italoamerikanac koji iz misterioznih okolnosti nikada nije uspio postati ozbiljna zvijezda i izdići se iznad karakternih uloga. Kao zvijezda romantične komedije je prilično simpatičan. Rebeccu Gibney, našim TV- gledateljima poznatu po ulozi dr. Jane Halifax u seriji TV-filmova emitiranih proteklih nekoliko mjeseci, ovdje vidimo svedenu na dekor. Gia Carides, zvijezda kod nas nikada prikazanog hita ZABRANJENI KORACI, dobra je u ulozi romantične heroine. Ali, dobre uloge same po sebi nisu dovoljne, jer je humor u filmu razapet između pristojnih verbalnih doskočica i neugodnog slapsticka, a radnju usporava nepotreban kriminalistički podzaplet. Sve u svemu, pristojan filmić za gubljenje vremena.