NINJA S BEVERLY HILLSA

BEVERLY HILLS NINJA

Smrt se nekada zna šaliti s ljudima. Tako je prije nekoliko dana u jednom čikaškom stanu pronadjen leš Chrisa Farleya, 33-godišnjeg američkog komičara koji je podlegao srčanom udaru (odnosno drogi, ako znamo čitati izmedju redova). Sve do tog žalosnog trenutka filmovi Chrisa Farleya su kod svakog mainstream kritičara bili pretplaćeni na crne točke, odnosno služili su kao primjer svega onoga što sedma umjetnost ne bi trebala biti. A onda odjednom Farley postaje talentiranim komičarom, čiji je dragi lik simpatičnog i nespretnog debeljka postao ikonom nalik na Stanleya i Olija. Nešto se slično dogodilo i s njegovim filmom NINJA S BEVERLY HILLSA, koji je sve do Farleyeve smrti bio jedan od vodećih kandidata za "Zlatnu malinu" - nakon ovoga bi čak mogao biti i simpatičan.

Radnja je bedasta, čak i za standarde holivudskih komedija. Nekad davno su sveti spisi u jednoj japanskoj ninjutsu-školi najavili dolazak djeteta koje će postati Veliki bijeli ninja. Za bebu koju su pronašli nakon brodoloma se godinama kasnije ispostavi da je sve nego talentirani majstor ubojitih borilačkih vještina. Haru (Farley) je pretili nespretnjaković koji izaziva više jeze kod svog senseija (Oh) nego kod neprijatelja. Ali i takav nespretnjaković bude unajmljen od strane lijepe Allison Page (Sheridan) da špijunira njenog zaručnika Tanleya (Parker), upetljanog u krivotvorenje novca. Haru odlazi na Beverly Hills, a mudri Sensei mu dodjeli "sjenu" Gobeija (Shou) koji će paziti da ne nastrada.

Kao što se može pretpostaviti, ovaj film se sasvim uklapa u "high concept" filozofiju holivudske komedije po kojoj glavni i jedini štos mora biti vidljiv u traileru. Naravno, to znači da će se taj štos ponavljati stotinu puta te da se gledatelji neće nasmijati. Zvuči grozno, i izgleda grozno, ali Farley svojim komičarskim talentom liku Harua ipak daje nešto humanosti. A i Nicolette Sheridan, koja se po ljepoti svojih ledja može mjeriti s Penelope Anne Miller, nije loš prizor. Sve u svemu, ipak ima više razloga od običnog pijteteta da ovaj film proglasim gledljivim.