GOSPODIN NEVOLJA

MR. WRONG

Ellen De Generes je američka glumica, poznata po svojim lezbijskim sklonostima kao i po tome što je lik koji tumači u svojoj humorističkoj seriji ELLEN učinila lezbijkom. Oni koji su je, pak, skloniji promatrati kao ozbiljnog zabavljača a ne kao prvoborca u borbi za "potlačene manjine", mogli bi doći do zaključka kako je njeno lezbijstvo u stvari lukavi medijski trik u svrhu prevladavanja evidentnih ograničenja glumačkog talenta. Tome bi kao indicij mogao poslužiti i GOSPODIN NEVOLJA, celuloidno gnojivo koje svoje mjesto pod suncem pokušava izboriti kao parodija na romantične komedije.

Martha Allston (De Generes) je usamljena 30-godišnjakinja koju obitelj tjera da nadje muškarca svojih snova i da se uda. Slučajni susret sa šarmantnim i bogatim Whitmanom Crawfordom (Pullman) izgleda kao put prema tom cilju, ali kratka romansa se raspada kada se ustanovi da je Crawford psihopat. Sirota Martha ne samo što mora trpiti horor- ispade manijaka koji ne može reći "ne", nego i njegove bolesno ljubomorne bivše djevojke Inge (Cusack).

Ne baš previše originalan (iste je godine mnogo veći uspjeh postigao CABLE GUY s Carreyem) scenarij je mogao dati materijala za makar gledljivu komediju. Ali, iskreno rečeno, ne sjećam se kada sam vidio ijedan film s toliko malo inventivnosti i humora. Nakon petnaestak minuta se sve pretvara u mučenje, u kojem je crkveni kor meksičkih dječaka koji pjeva "I Wanna Know What Love Is" najsvjetliji trenutak. Pullman koliko- toliko odaje dojam da se zabavlja parodirajući svoj "nice guy" image, ali svi ostali, uključujući Ellen, jednostavno pune ekran kao da ih je netko pištoljem natjerao ispred kamere. Srećom, gledatelje nitko pištoljem ne tjera da gledaju ovo smeće.