LJUBAV I DRUGE KATASTROFE

LOVE AND OTHER CATASTROPHES

Bilo je samo pitanje dana kada će, nakon fenomenalnog uspjeha EL MARIACHIJA i TRGOVAVCA, na tržište biti lansiran još jedan proizvod filmske škole "snimati za džeparac". Najnoviji primjer dolazi iz Australije, gdje je debitantica Emma Kate-Croghan za 17 dana i 30.000 dolara (nije jasno da li američkih, ili australskih) uspjela napraviti LJUBAV I DRUGE KATASTROFE, simpatičnu komedijicu o studentskom životu i dosta autobiografskih elemenata.

Glavni su junaci filma četvoro mladih ljudi - cimerice Mia (O'Connor) i Alice (Garner) koje muče slični ljubavni problemi, usprkos različitim seksualnim orijentacijama, te Michael (Day), stidljivi student medicine koji pokušava naći smještaj uz pomoć ciničnog žigola Arija (Dyktynski). Uz ljubavne, naše junake muče i akademski problemi, poput Mie koja mora pokrenuti birokratsko nebo i zemlju ne bi li se premjestila iz jedne u drugu studijsku grupu.

LJUBAV I DRUGE KATASTROFE sasvim sigurno nije remek-djelo niti uopće izuzetno ostvarenje, ali mu je isto tako gotovo nemoguće pronaći ozbiljnije zamjerke. Dijelom zato što traje prekratko da bi se mogle pronaći ozbiljne pukotine, a dijelom zato što je ekipa na snimanju očigledno radila "s guštom", film je simpatična, pitka komedijica koja će zabaviti većinu prosječnih gledatelja. Medju ne baš pretjerano nadahnutom glumačkom postavom se najviše ističe Frances O'Connor (koju smo nedavno na TV mogli zapaziti kao upečatljivu negativku u jednoj od epizoda serije o Jane Halifax) kao možda najšarmantniji i najživotniji od svih likova. Ukratko, simpatični filmić koji nam ne pokušava prodati velike istine nego zabaviti gledatelje isto kao što je zabavio i svoje tvorce.