PUT U PROPAST

DRIVE

Nakon što je s brodom kao slijepi putnik prešao Pacifik, Tobyja Wonga (Dacascos) u luci San Francisca dočekuje gomila opakih tipova. Toby im uspijeva pobjeći, ali mu je potreban prijevoz, te u tu svrhu "posudjuje" auto crnog glazbenika Malika Brodyja (Harrison) koji mu nevoljko postaje vozač. Tokom vožnje do Los Angelesa njih dvojica će se sprijateljiti i doživjeti bezbrojne pustolovine. Naime, Toby je bivši agent kineske vlade u čije je tijelo ugradjen basnoslovno vrijedni bio-čip koji ga čini vrhunskim borcem. Kineska vlada taj čip želi dobiti natrag i zato na Tobyja vrebaju horde plaćenika na čelu s okrutnim Madisonom (Pyper-Ferguson).

Tvrtka Overseas sa ovim filmom nastavlja tradiciju koja joj je donijela veliki ugled u svijetu B-produkcije. Naime, njeni autori su se nametnuli svojom sposobnošću da duh hongkonške kinematografije uspješno prenose u Hollywood. Slično je i sa Steveom Wangom, koji je sa svojim filmom PUT U PROPAST napravio mnogo autentičniji "hongkonški" holivudski film nego što je to uspjelo pravim hongkonškim velikanima poput Johna Wooa ili Ringa Lama. Wang je spretno žanrovski kombinirao akcijski "rastur" sa za Hong Kong atipičnim filmom ceste, obilato ga začinivši humorom. Tome su pridonijeli i dobri karakterni glumci, od Kadeema Harrisona do Johna Pypera-Fergusona, dok je glavni junak Mark Dacascos ipak u njihovoj sjeni. Wanga posebno valja pohvaliti zato što nije imao srca rezati sve one akcijske scene, tako da PUT U PROPAST traje dva sata, što je vječnost za takvu vrst filmova. Ali, dobar osjećaj za ritam i dojmljivi niz akcije čini tih dva sata prilično zabavnim za ne previše zahtjevnog gledatelja. A u ovim sparnim ljetnim danima i to može biti dovoljno.