POSLJEDNJA TETOVAŽA

THE LAST TATTOO

Godine 1943. na Novom Zelandu su stacionirane tisuće pripadnika američkih oružanih snaga, koje se spremaju za veliku ofenzivu na pacifičkom ratištu. Kelly Towne (Fox) je novozelandska medicinska sestra zadužena za praćenje širenja spolnih bolesti, za koje su najodgovorniji Amerikanci koji se miješaju s lokalnom ženskom populacijom. Mike Starwood (Goldwyn) je kapetan američkih marinaca koji istražuje ubojstvo jednog svog kolege. Njih dvoje će se susresti i otkriti zavjeru u koju su upetljani vodeći novozelandski političari, kao i američki vojni vrh.

Novi Zeland je mala zemlja s malom, ali u posljednje vrijeme izuzetno prodornom kinematografijom, čiji su aduti Jane Campion i Peter Jackson uspjeli da je izvuku iz sjene svog australskog susjeda. Na žalost, u sjeni su ostali neki manje poznati autori kao što je Peter Reid, autor ove prilično neobične kombinacije melodrame i trilera. Iako je tema relativno zanimljiva, jer se bavi nekim manje obradjivanim detaljima drugog svjetskog rata, Reid ipak dokazuje svoju inferiornost mnogo poznatijim sunarodnjacima. Scenarij je prenatrpan različitim suvišnim podzapletima, kao i klišejima, tako da pomalo gubi na uvjerljivosti. Glumci su solidno obavili svoje uloge, pogotovo Kerry Fox (ANDJEO ZA MOJIM STOLOM, SASVIM MALO UBOJSTVO), a i povijesno razdoblje je uspješno dočarano za relativno skroman budžet. Ipak, iako zanimljivija od većeg dijela prilično mlake ljetne video-ponude, POSLJEDNJA TETOVAŽA je zanatski dobar filmić kojeg se komotno može propustiti.