LJUBAV NA MJESEČINI

MOONLIGHT AND VALENTINO

Rebecca Trager (Perkins) je profesorica književnosti kojoj se jednog jutra sruši svijet nakon što čuje da joj je suprug stradao u prometnoj nesreći. Srećom, tu su tri žene spremne da joj pomognu prebroditi prvu godinu udovstva, iako i same imaju problema - prijateljica Sylvie (Goldberg) koja se patološki boji da će je muž napustiti, mlada sestra Lucy (Paltrow) koju muči djevičanstvo, te pomajka Alberta (Turner) koja se ne može pomiriti da dvije sestre više vole preminulu majku od nje. Rebecca će na kraju ipak uspjeti stati na noge nakon kratke romanse s mladim i zgodnim soboslikarom (Bon Jovi).

Predložak je drama Ellen Simon, kćeri mnogo poznatijeg dramatičara Neila, u kojoj je ona opisala vlastite traume nakon smrti supruga. Ali, to što film svoje izvorište ima u istinitim dogadjajima ipak nije alibi za sat i pol dosade. Nakon početnog zapleta se u filmu gotovo ništa ne dogadja, i umjesto priče imamo studije karaktera. To je dalo prilike vrsnim glumicama da se razmašu - uključujući ostarjelu Kathleen Turner, mladu Gwyneth Paltrow, za svoje šmirantske standarde prilično rezerviranu Whoopi Goldberg, ali glavna je zvijezda ipak Elizabeth Perkins (VELIKI, OBITELJ KREMENKO), jedan od najpotcjenjenijih glumačkih potencijala u Hollywoodu, dosada uglavnom specijalizirana za komedije. Velika je šteta što Simonova nije znala bolje iskoristiti tu činjenicu te svoje balansiranje izmedju drame i komedije povjerila u ruke spretnijem majstoru od zanatski korektnog, ali maksimalno predvidljivog Anspaugha. Fanatični obožavatelji rock-zvijezde Jona Bon Jovija će vjerojatno biti prije uvrijedjeni time što njihov idol ima ulogu primjereniju za porniće nego za ozbiljan glumački debi. U suštini, LJUBAV NA MJESEČINI je filmčić koji bi čak mogao biti simpatičan da su njegovi autori imali hrabrosti odgovoriti na pitanje snimaju li dramu ili komediju.