GOSPODAR VREMENA

TIMEMASTER

To što je prištičavi pubertetlija nije spriječilo Jessea Camerone-Glickenhousea da 1994. u filmu ŽRTVOVANJE NEVINIH glumi ni manje ni više nego lovca na serijske ubojice. James Glickenhaus, režiser tog filma, bio je toliko impresioniran da mu je u svom slijedećem projektu povjerio još spektakularniji zadatak - spašavanje svijeta. Ovdje Jesse glumi štićenika sirotišta koji otkriva da je njegov simpatični tutor Isaiah (Morita) nekada radio za mračne tipove koji u paralelnom univerzumu organiziraju okrutne gladijatorske VR-igre. Ne samo što iz našeg i drugih svjetova otimaju ljude kao "topovsko meso" nego su čak spremni u velikom finalu organizirati nuklearni holokaust kako bi imali što bolji spektakl. Jesse zajedno s Isaiahom ih odlučuje zaustaviti, pa pomoću dimenzionalnih "rupa" doživljavaju različite pustolovine kroz različita vremenska razdoblja.

Glickenhaus kao režiser nikada nije imao naročitog smisla da različite dijelove filma stapa u neku suvislu cjelinu, pa i ovaj njegov izlet u SF-vode odaje dojam nedovršenosti. Ono što je najbolje u njemu jesu akcijske sekvence, kao lopatom nabacane u film, a spaja ih mlaki i gotovo potpuno nerazumljivi zaplet. Velika je šteta što su ovdje potrošeni talenti kako samog Jessea Camerone-Glickenhosue, tako i mnogo poznatijih glumačkih imena kao što su Morita (KARATE KID) i Michael Dorn (Mr. Worf iz ZVJEZDANIH STAZA), dok za Joannu Paculu uopće nije jasno što ona zapravo radi ovdje. Ukratko, koga zanimaju putovanja kroz paralelne univerzume, mnogo bi bolje potrošio novac na kazetu s filmom KLIZAČI U NEPOVRAT.