DANI LOVA

HALCYON DAYS (INNOCENT LIES)

Mazohizmu skloni gledatelji će u zapletu ovog filma pronaći dosta sličnosti s NAUSIKAJOM Vicka Ruića. Britanski policajac Alan Cross (Dunbar) dolazi u francuski obalni gradić rujna 1938. kako bi rasvijetlio smrt kolege. Trag ga vodi do Gravesovih, aristokratske obitelji kojom gospodari fašizmu sklona lady Helena (Lumley), ali najviše pažnje pobuđuje krhka, ali lijepa Celia (Anwar), koja zajedno s bratom Jeremyjem (Dorff) krije strašnu tajnu iz djetinjstva. Razotkrivanje obiteljskog prljavog rublja postaje još teže, jer se detektiv zaljubljuje u Celiju.

Doista je teško izbjeći usporedbe između Ruićevog i Dewolfovog rada - oba dva su krimići smješteni u turobno razdoblje neposredno pred drugi svjetski rat, u oba dva su junaci sluđeni fatalnim ženama, kao što su autori uložili popriličan trud da dočaraju političku atmosferu vremena. Na žalost, i neki režijski postupci su slični, pa se film doima prilično razvučen, prije svega zbog iritantnih ponavljajućih kadrova. Kada se ipak usporede Ruić i Dewolf, prednost dobija ipak onaj drugi, prije svega zbog većih produkcijskih kvaliteta i boljih glumaca. Gabrielle Anwar dobro funkcionira u ulozi krhke femme fatale, dok njeni muški partneri izgledaju kao da su uskočili iz neke tinejdžerske sapunice. Scenarij, koji je sadržavao dosta zanimljivih ideja, nije ih uspio iskoristiti, tako da su DANI LOVA gledljiv film koji brzo dosadi usprkos toga što je kratak.