JUMANJI

Godine 1869. dva dječaka u malom gradiću Nove Engleske zakapaju nekakav kovčeg. Stotinu godina kasnije Alan Parish (Byrd), sin lokalnog industrijalca (Hyde), pronalazi kovčeg i otkriva da je u pitanju nekakva čudna igra na ploči. Ali, partija koju će odigrati zajedno s djevojčicom Sarah (Bundy) će pokazati da je stvar mnogo ozbiljnija od dječje igre: dječak bude doslovno usisan u ploču. Dvadeset šest godina kasnije, dvoje djece - Judy (Dunst) i Peter (Pierce) - pronalaze tu istu igru. Ovaj put bacanje kocaka ima sasvim drukčije rezultate - osim niza beštija iz igre odjednom izleti Alan, ovaj put kao odrastao čovjek (Williams). Radost zbog izlaska iz paklene igre kratko traje, jer gradićenm lunja gomila afričkih beštija. Alan ubrzo shvaća da sav taj kaos može zaustaviti tako što dobije igru, a za to mu je potrebna pomoć sada već odrasle Sarah (Hunt).

JUMANJI spada u onu kategoriju filmova koji današnjem Hollywoodu daje kakav-takav smisao postojanja. Dakle, riječ je o infantilnoj zabavi koja se ne može zamisliti bez visokim budžetom podmazanih specijalnih efekata, a koja je opet lišena svih velikih pretenzija i u kojoj mogu uživati i djeca i odrasli. Trojica scenarista su ovaj put napravili relativno dobar posao - "high concept" ideja je vjerno prenesena iz knjige. Režiser Johnston je napravio posao solidno, u maniri Caprinih populističkih bajki. Glumci se nisu prenemagali, uključujući Williamsa, koji se ovaj put uspio suzdržati od sebi svojstvenog pretjerivanja. Lišen nasilja, seksa ili lošeg jezika, JUMANJI je "feelgood" film koji se može preporučiti djeci, kao i cijeloj obitelji u ova blagdanska vremena. A danas su takva ostvarenja, na žalost, prilično rijetka.