U NARUČJU SMRTI

ADDICTED TO LOVE

Prije četiri godine je film ČOVJEK-KOSILICA označio početak dvije stvari: trenda filmova o virtual realityju (medju zlobnicima poznatih kao "stavi sljem na glavu i mlataraj rukama") i kraja ozbiljne glumačke karijere Jeffa Faheya. Dotični je glumac nakon toga definitivno otpisan kod holivudskih bogova kao previše ružan da bi bio zvijezda, a previše zgodan za karakterne uloge. Faheyu je preostalo da svoj dotada stečeni skromni kapital spiska na raznorazne opskurne projektiće B-produkcije i C-kvalitete. Zbog svega sam toga bio prilično skeptičan prema U NARUČJU SMRTI, kablovsko-televizijskom filmiću koji je više nego očita replika na prošle godine aktualan Foxov projekt ČUDNI DANI.

Glavni je junak Liam Bass (Fahey), čovjek kojeg je brutalno umorstvo djevojke toliko pogodilo da je ne može zaboraviti čak i u naručju njene (jednako zgodne) najbolje prijateljice. Mučen osjećajem krivnje i gubitka, on rado pristaje da bude pokusni kunić kompanije koja nastoji proizvesti uređaj za virtualnu stvarnost. Ono što ne zna, jest da je tvrtka u program stroja ubacila lik njegove djevojke kako bi testirala adaptaciju stroja njegovoj podsvijesti. Siroti Liam ubrzo postaje ovisan o virtualnoj stvarnosti, gubi osjećaj za stvarni život i doslovno se nađe na rubu smrti.

Iako film ima uobičajenu dozu ševe, šore i šege, dakle sve neophodne sastojke za prosječan B-proizvod, njegovi su autori nastojali napraviti nešto drukčije. Prije svega je to izbjegavanje klišea "dobri vs. loši momci", kao i to što je rasplet nešto drukčiji nego u sličnim ostvarenjima. Ta je nepredvidljivost možda jedina vrijedna stvar u ovom filmčiću, napravljenom s nešto ambicija, ali malo talenta. Ipak, u usporedbi s većinom sličnih ostvarenja je gledljiv, a u posljednje vrijeme i to je nešto.