RAZARAČ

CYBERTECH P.D.

Izgleda da je virus neoriginalnosti, toliko poguban u Hollywoodu u posljednje vrijeme, počeo uzimati svoj danak i medju hrvatskim video-distributerima. Distribucijska tvrtka Blitz se, izgleda, nije mogla odlučiti da li da CYBERTECH P.D. prevede kao RAZBIJAČ ili RAZARAČ (očito zaboravivši na u ARKZINU recenzirani uradak s Nicole Eggert u glavnoj ulozi), iako nije trebalo biti genije i dati naslov KIBERPOLICAJAC.

Usprkos naslova koji sugerira jednostavni tabatorski film, CYBERTECH P.D. ima prilično komplicirani zaplet. Godina je 2015. i glavnog junaka, Bobbyja Chasea (Sarandon), policajca i veterana ratova s narko-kartelima u Rusiji, muče ratni užasi i jedva savladana ovisnost o ratnim drogama. Osim što progoni kriminalce, za život dodatno zaradjuje radeći kao čuvar u bogataškoj četvrti. Tako upozna Pamelu Travis (Salin), popularnu zvijezdu virtualnog seksa i mora je braniti od gangstera koji od njenog genetskog materijala planiraju stvoriti armiju seks-robova. Nakon što mu ubiju dugogodišnjeg partnera, naš junak za zamjenu dobija informatički potkovanog, ali u terenskom radu neiskusnog mladića.

Prilično kompliciran zaplet sam po sebi ne mora automatski značiti loš film (sjetimo se BIJEGA IZ NEW YORKA), i scenarij KIBERPOLICAJCA je makar na tematskoj razini bogatiji od uobičajene video-SF konfekcije. Tu su pitanja odnosa virtualnog i stvarnog svijeta, problemi kloniranja i sl. Na žalost, svi scenaristički napori, kao i solidan rad glumaca u sporednim ulogama (Sarandon, Coyote) padaju u vodu zbog jedne jedine činjenice: glavnu ulogu tumači Lorenzo Lamas, zvijezda tabatorskih filmova koji čak i u toj ligi važi za lošeg glumca. Kada se tome doda rutinerska režija i dramaturški nasilni, ali predvidljivi završetak, CYBERTECH P.D. zaslužuje ništa drugo nego da ga što prije zaboravimo.