NEPRIJATELJ U NAMA

THE ALIEN WITHIN

Godine 2020, nakon što su iscrpljeni rudni resursi na kopnu, megakorporacije se okreću podmorju ovog planeta. Jedno od podmorskih rudarskih postrojenja prima signal za pomoć od susjednog ruskog postrojenja. Spasilački tim tamo pronalazi gomilu leševa i vraća se s tajanstvenom bolešću koja ubrzava ljudski metabolizam. Ubrzo se ispostavi da je za bolest odgovoran parazit koji preuzima kontrolu nad umom svoje žrtve te nitko ne zna tko je zaražen, a tko ne.

N-ta varijacija odavno prožvakanog zapleta (Scottov ALIEN i Carpenterov STVOR), nizak budžet i tome sukladne ambicije njegovih tvoraca - sve je to uzrokom što na ovaj filmčić ne treba trošiti previše riječi. Ipak se može reći da je nešto bolji no što bi se moglo očekivati. Scenaristi su neoriginalan zaplet začinili paletom zanimljivih likova, a glumci koji ih tumače su solidno obavili svoj posao. Tu je svakako najpoznatije ime Roddy McDowall (PLANET MAJMUNA), zbog čijeg sam angažmana imao dosta rezervi, imajući prije svega u vidu njegov nastup u očajnom ZVJEZDANOM LOVCU (Dotični film nije recenziran na stranicama ARKZINA zato što je tadašnji urednik WARPA Darko Macan s pravom zaključio da svrha rubrike nije da ljudima gadi žanr znanstvene fantastike - op.p.). Režiser Scott Levy se trudi da, ako baš ne može biti originalan, ono barem bude korektan. Specijalni efekti su podnošljivi, a film je začinjen danas kod filmaša jako popularnim filmofilskim posvetama. Ipak, NEPRIJATELJ U NAMA dobija samo prolaznu ocjenu te se ne može preporučiti za bilo što osim za gledanje ako pri ruci nije neki pametniji način da se utuče vrijeme.