TIHI PAD

SILENT FALL

Bogataški bračni par Warden je pronađen izmasakriran u spavaćoj sobi. Policija otkriva i njihovo dvoje preživjele djece - izubijanu i šokiranu sedamnaestogodišnjakinju Sylvie (Tyler) i šestogodišnjeg autističnog dječaka Tima (Faulkner). S obzirom da je dotični uhvaćen s golemim krvavim nožem u ruci, šerif (Walsh) nevoljko u pomoć poziva Jakea Reinera (Dreyfussa), psihijatra koji se specijalizirao za autističnu djecu. Reiner je još manje sklon raditi taj posao, jer je zbog svog nekonvencionalnog pristupa ranije izgubio pacijenta. Jake na kraju ipak prihvati zadatak i strpljivo radeći s dječakom nastoji otkriti što se zapravo dogodilo.

Kada oskarovac Richard Dreyfuss (DJEVOJKA ZA ZBOGOM) glumi u filmu kojeg je režirao oskarovac Bruce Beresford (VOZEĆI GOSPOĐICU DAISY), razumno je očekivati u najmanju ruku solidno ostvarenje. Na žalost, malo bolji poznavatelji Beresfordovog opusa znaju da je taj Australac na privremenom radu u Hollywoodu sposoban napraviti i kikseve kao što je zbrkani DOBRIČINA U AFRICI, konfuziju u kojoj nam je čak i jednog Seana Conneryja uspio napraviti antipatičnim. Stoga je po njegovu reputaciju bilo rizično što je prihvatio raditi tipični "high concept" triler. Scenarij Akive Goldsmana (KLIJENT, BATMAN ZAUVIJEK) je imao intrigantnu temu, ali je radnja ispričana pravolinijski, a ključni obrt je pronicljiviji gledatelj mogao nanjušiti skoro sat vremena prije odjavne špice. U tako sterilnom scenarističkom okviru se glavni glumac Richard Dreyfuss nije ni trudio iskazati svoj potencijal. To važi i za ostale, pogotovo Lindu Hamilton čiji je lik ovdje potpuno bespotreban. Film bi najviše zanimao MTV-ovisnike, jer predstavlja veliki glumački debi Liv Tyler, partnerice Alicie Silverstone u spotu "Crazy" od "Aerosmitha". Dotična uistinu dobro izgleda, ali prilično nezainteresirano glumi i samo potvrđuje bljedunjavi dojam ovog žalosnog slučaja "high concept" bolesti.