DUM-DUM METAK

HOLLOW POINT

Raskošno vjenčanje sina mafijaškog glavešine i egzotične ljepotice (Carrere) se iznenada prekida kada se za mladu ispostavi da je agent FBI Diane Norwood. Njen cilj - mafijaški bos Ivan Krezinski uspijeva pobjeći pri čemu mu pomogne Max Parish (Griffith), ali i on zato što je agent rivalske DEA koji želi priskrbiti zasluge za hapšenje. Oboje agenata ipak ostaju bez ulova, pa se nevoljko udružuju u svrhu hvatanja prave lovine - opakog Livingstonea (Lithgow), perača novca koji vlada nad ruskom, talijanskom i kineskom mafijom. Stjecajem okolnosti njih će dvoje naletiti na Garreta Lawsona (Sutherland), simpatičnog plaćenog ubojicu.

Režiju ove akcijske komedije je potpisao Sydney J. Furie, Britanac kojeg se stariji filmofili sjećaju po dojmljivim mjuziklima 60-tih i 70-tih godina. No, vrijeme je učinilo svoje i Furie se morao prešaltati u B-ligu, tako da u svojoj filmografiji ima i jedno takvo smeće kao što je SUPERMAN IV. Stoga je razumljivo što sam prema ovoj američko-kanadskoj koprodukciji imao dosta skepse. Nju je djelomično potvrdio slabašni scenarij čiji se autori nisu mogli odlučiti da li rade urnebesnu farsu ili koliko-toliko ozbiljnu akcijadu. Rezultate tih polovičnih napora su ipak poboljšali glumciů- uz poslovično uštogljenog Lithgowa je jako dobar bio i dojmljivi veteran karakterne glume Donald Sutherland. Pravo su iznenađenje protagonisti - Tia Carrere (WAYNEOV SVIJET, ISTINITE LAŽI) pokazuje da osim egzotičnog izgleda ima i komičarskog talenta, a i golemi Thomas Ian Griffith pokazuje da iza fasade tipičnog akcijskog tabatora leži potencijal za komediju. Ukratko, DUM DUM METAK nije veliki film, ali sasvim zadovoljava kriterije neobavezne zabave.