RAZARAČ

THE DEMOLITIONIST

U neimenovanom metropolisu budućnosti opaki kriminalac Mad Dog (Grieco) očekuje izvršenje smrtne kazne. Ali, spektakl vršenja pravde se pretvara u krvavi bijeg. Alyssa (Eggert), policajka ubačena u Mad Dogovu bandu, uskoro će se pridružiti podugačkom spisku njegovih žrtava. Ipak, profesor (Abbott) uspijeva, koristeći revolucionarnu novu tehnologiju, spriječiti neumitno odumiranje tkiva i započinje novi projekt. Oživjela Alyssa, oprskrbljena novom opremom i vrhunskim treningom, nastavit će policijski posao, ovaj put kao Razarač - neuništivi stroj za ubijanje. Njene početne uspjehe u borbi protiv kriminala počinje zasjenjivati neizbježna kriza identiteta.

"Ako ovo nije remake ROBOCOPA, onda ne znam što jest", očigledno je morao uskliknuti neki od producenata ovog filma. Po svemu sudeći, to se zbilo negdje na sredini ili pri kraju snimanja, jer tvorci RAZARAČA nisu imali dovoljno volje, novaca ili talenta da od ovoga pokušaju napraviti parodiju. A nije da se nisu trudili: pojedini su glumci (prije svega Grieco, poznat kao zvijezda MALOLJETNOG ŠPIJUNA) svoje likove namjerno napravili kao karikature. No, na nesreću je Nigole Eggert (zvijezda serije BAYWATCH) svoju ulogu shvatila mrtvački ozbiljno. S obzirom da dotična već ime "pedigre" za snimanje SF-filmova (još kao djevojčica je glumila ženu-androida u ANIHILATORU Michaela Lindsay-Hogga), utoliko je to teže shvatljivo. Ali, ne možemo ni nju previše kriviti: scenarij je toliko grcao u neinventivnosti, da su propuštene mnoge dobre prilike (npr. ideja o Robocopu s PMS-om). Ipak, zbog truda nekih epizodnih glumaca ovaj filmić na jedvite jade može dobiti prolaznu ocjenu kao neobavezna, i to zbilja neobavezna zabava.