DARKMAN 3

DARKMAN III: DIE DARKMAN DIE

Peyton Westlake alias Darkman (Vosloo) je briljantni znanstvenik kojemu je lice unakaženo u požaru kojeg su podmetnuli gangsteri. Uspjevši preživjeti, Westlake pronalazi umjetnu kožu - izum kojim može mijenjati svoj lik i time se u prethodna dva filma osvećuje gangsterima. Ali, i dalje ga muči osnovni problem - to što umjetna koža ne može ostati stabilna duže od 99 minuta. Tu mu pomoć nudi znanstvenica (Fleugel) koja mu je svojevremeno svojim pokusnim metodama liječenja dala nadljudsku snagu. Westlake će prekasno otkriti kako je njegova kolegica zapravo oruđe u rukama Rookera (Fahey), opakog gangsterskog šefa koji nastoji stvoriti armiju supermena kojima bi zagospodario gradom.

Nastavci popularnih filmova obično kvalitetom znatno zaostaju za svojim prethodnikom. Kod DARKMANA, turobne raimijevske replike na BATMANA, to nije bio slučaj: DARKMAN 2 (v. recenziju u ARKZINU br. 60) bio je u nekim svojim elementima čak i superiorniji prvom dijelu. Ali, već kod trećeg nastavka se primjećuje scenaristička entropija: priča se ponavlja, glavni negativac je replika, i to blijeda, zlikovca iz prvog i drugog dijela. Pokušaj da se u Darkmanovu ličnost uvede element želje za obiteljskim životom nije uspio i samo je bespotrebno razvodnio radnju. Tehnički još uvijek nivou Sama Raimija (koji i dalje figurira kao izvršni producent) DARKMAN 3 još uvijek može proći kao neobavezna zabava, ali jedino pod uvjetom da se prethodno nisu bili pogledali prijašnji nastavci.