ZAVRŠNI REZ

THE FINAL CUT

Grad Seattle već duže vremena potresaju eksplozije terorističkih bombi. Njihov tvorac je vrhunski majstor, jer većinu njegovih žrtava čine policijski stručnjaci zaduženi za njihovo demontiranje. Njihov bivši šef se vraća na posao kako bi zajedno s vojnim i federalnim kolegama stao na kraj zločincima. Ali, ubrzo i sam postaje glavnim sumnjivcem.

Očigledno inspiriran Hopkinsovim ODBROJAVANJEM, korektno napravljenom, ali ponekad i previše razuzdanom akcijadom na temu ludog bombaša, ZAVRŠNI REZ ipak uspijeva biti neobičan film. Naime ekranizacija rutinske priče je povjerena Rogeru Christianu, režiseru kojeg naša publika pamti po NOSTRADAMUSU, skupoj i promašenoj biografiji velikog proroka. Christian je ovdje imao nešto manji budžet, ali su mu producenti zato dali nešto više autorske slobode. On ju je iskoristio kako bi pokazao koji mu je film najveći uzor. Tako ovaj film, sa dosta izvrsnih videospotovskih kadrova, svoju mračnu atmosferu u mnogome duguje kadrovima i newageovskoj glazbi Rossa Vanellija što je sve očigledno inspirirano Scottovim SF-klasikom BLADE RUNNER. Žanrovski prilično udaljena priča možda nekome i ne bi izgledala pogodnom za takve igrarije, ali Christian ipak uspijeva da sve ne izgleda prepotentno. Na žalost, glumačka postava nije bila na visini zadatka, prije svih Sam Eliott, koji je svojim rutinerstvom upropastio svu magiju koju je Christian mukotrpno bio gradio. Zbog svega toga ZAVRŠNI REZ predstavlja neobičan triler, ali ništa više od toga.