ZAROBLJENI

CAPTIVES

Rachel Clifford (Ormond) je mlada i privlačna zubarka koja nakon bolnog razvoda pronalazi posao u zatvoru. Jedan od njenih pacijenata je zagonetni, ali i šarmantni Philip Chaney (Roth) koji se nalazi pred krajem izdržavanja kazne. Početne simpatije i sućut prema zatvoreniku uskoro evoluiraju u strastvenu ljubav. Iako joj profesionalna etika, savjeti prijateljica, zdrav razum i rizici kojima se izlaže nalažu suprotno, Rachel se odlučuje upustiti u emocionalnu pustolovinu. I, kao što se može pretpostaviti, ljubavna je sreća kratkog vijeka.

Gledajući banalnu, ali efektnu početnu pretpostavku ove melodrame zbilja se možemo načuditi Hollywoodu što od nje nije pokušao napraviti neki od svojih bezličnih "high concept" proizvoda. Čast da se ovakve teme dotakne ipak je, na sreću, pripala poslovično pouzdanom BBC-u. U istoj je toj instituciji svoj zanat ispekao i Tim Roth, buduća zvijezda Tarantinovih filmova, te ga je zbilja užitak vidjeti kako ponovno koristi svoj sjajni glumački talent za britansku kinematografiju. Za njegovu partnericu Juliu Ormond (PRVI VITEZ) se ne može reći da je u Hollywoodu ponovila njegov uspjeh, ali ovdje je solidna. Njih dvoje funkcioniraju kao jedan od upečatljivijih filmskih parova u posljednje vrijeme. Tome je dosta doprinio inteligentni scenarij Colina Townsa, koji vješto zna prelaziti žanrovske granice drame i trilera, no stječe se dojam kako redateljica Angela Pope ipak nije uspjela iskoristiti sve njegove motive. No, usprkos tome, ZAROBLJENI su jedan više nego zanimljiv film koji će bez svake sumnje zabaviti publiku.