ELECTRA

Iako špica, a pogotovo ime Shannon Tweed na njoj, sugerira da je riječ o erotskom trileru, ovo je punokrvni SF-film. Na početku vidimo horde opakog milijardera Roacha (Eirik) u potrazi za serumom koji bi stvorio rasu superljudi. Roachev cilj ubrzo postaje skromna obitelj Duncan u provinciji. Mladi Billy (Tab) je sin biokemičara koji je izumio serum i pronašao veoma efikasan način da ga sakrije - u mladićevom metabolizmu. Jedina kvaka je u tome da se serum na drugo ljudsko biće može prenijeti seksualnim odnosom. I tu će Roachu pomoć pružiti netko na koga uopće nije računao.

Očigledno je da je scenaristima ili nedostajalo klasično obrazovanje, ili su računalo na isto tako ignorantsku publiku, tako da je naslov filma promašen. Ali, to je, zapravo i najveća zamjerka ovom filmčiću koji dolazi iz eksploatacijske radionice producenta Ashoka Amritraja. Maksimalno klišeizirana priča na tragu B-horora iz 50-tih, s rutinskim elementima seksa, nasilja i humora, ipak je u rukama Juliana Granta uspjela dostignuti nivo veći od podnošljivosti. Razlog je tome veoma jednostavan - nitko od tvoraca ELECTRE svoj posao nije shvatio previše ozbiljno. U svakom drugom slučaju to bi izazvalo katastrofalne posljedice, ali je ovdje upravo ta zafrkantska opuštenost omogućila sat i pol rutinske razonode. A s obzirom na kvalitetu današnje video-ponude, postaje jasnije zašto se ovom djelcu valja itekako gledati kroz prste.