LOVAC SJENA

NIGHT HUNTER

Kao i mnogi slični proizvodi koji pokušavaju eksploatirati ovaj prilično česti motiv horora, LOVAC SJENA nas tjera da zaboravimo mnogo toga što smo o vampirima naučili u prethodnim ostvarenjima. Prvo, vampire sunce ne uništava nego im samo čini sitnu neugodnost; drugo, vampiri se mogu množiti jedino za vrijeme pomrčine sunca; treće, umjesto glogovog kolca jedini način da se vampir ubije jest da mu se slomi kralješnica. Ovo posljednje je razlog zbog čega je glavnu ulogu u filmu dobio Don "The Dragon" Wilson, glumac najpoznatiji poklonicima tabatorskog filma. On ovdje tumači Jacka Cuttera, posljedni izdanak loze lovaca na vampire. Nakon što je u jednom restoranu osvetio masakrirane roditelje, na sebe navlači policiju, vampire na čelu s njihovim kraljem Fischerom (Guest) i, konačno, novinarku (Smith).

Iako je zaplet nudio prilike da se motiv vampirizma obogati nekim novim elementima, autori su izgleda od toga odustali. Već odmah nakon početne sekvence, jedinog probabljivog dijela filma, LOVAC SJENA klizi u potpuni kliše - naizgled svemoćni negativci, idiotska losanđeleska (a koja druga?) policija i bespomoćna dama u nevolji koju naš junak mora vući poput vreće kamenja. Ovaj film je čak i s formalne strane potpuni mućak - akcijske sekvence je upropastila Jacobsonova pseudoavangardna režija, a scenarij nije začinjen ni za ovakvu vrst filmova uobičajenom erotikom ili humorom. Možda bi najbolji komentar bila jedna scena iz filma u kojoj Wilson odbija pokazati lice Melanie Smith. Ako se uzme u obzir da je ovom smeću bio koproducent, imao je i razloga.

• ocjena: katastrofalan (--)