ZAVRŠNA KOMBINACIJA

FINAL COMBINATION

Tvrtka Propaganda Films, filmofilima poznata po kultnim ostvarenjima Davida Lyncha (DIVLJI U SRCU, TWIN PEAKS), u posljednje vrijeme se specijalizirala u žanru trilera. Iako se njeni trileri ne ističu po nekakvim inovacijama u sadržaju (što je, s obzirom na hiperproduktivnost žanra izuzetno teško), Propaganda Films ipak od ostalih tvrtki odskače tehničkom kvalitetom svojih proizvoda. Ali ta tehnička kvaliteta ne mora sama po sebi biti garant kvaliteta u cjelini, kao što svjedoči slučaj ZAVRŠNE KOMBINACIJE.

Glavni je junak Matt Dickson (Madsen), policijski detektiv kojem je povjeren slučaj serijskog ubojice koji siluje mlade žene nakon što ih na smrt pretuče. Način rada, ali i navika da se predstavlja imenima bivših boksačkih velikana, Dicksona tjeraju na zaključak kako je ubojica poklonik plemenite vještine. Dicksonu će se slučaj komplicirati kada u igru uleti privlačna novinarka Catherine Biggs (Bonet).

Scenarij za temu koristi motiv serijskog ubojice, koji je u posljednje vrijeme toliko često korišten, da je već postao dosadan. Sam ubojica i nije baš previše zanimljiv, čak izgleda kao oličenje normalnosti u usporedbi s negativcima iz KAD JAGANJCI UTIHNU i SEDAM. Priča je opterećena neuvjerljivostima, predvidljivim rješenjima i deja vu efektima koji kriče do neba. Ono što koliko-toliko spašava dojam je pouzdani Madsen u ulozi grubijana nježnog srca i dobro dočarana atmosfera, kojoj posebnu draž daje danas u filmskoj glazbi rijetko korišten jazz.