RAZNESENI

BLOWN AWAY

Oni sretnici koji imaju prilike gledati satelitsku televiziju nisu mogli ne primjetiti TV-seriju BAYWATCH, obvezno gledivo svih pubertetlija željnih komada u kupaćim kostimima. Uz sada već legendarnu Pamelu Anderson, ta je serija u orbitu izbacila još jednu starletu - Nicole Eggert, očito angažiranu da udovolji ukusima onog dijela muške publike koji preferira prirodni kvalitet nad silikonskim kvantitetom. O HRT-u ovisni gledatelji će se dotične vjerojatno sjetiti po tome što je u dokumentarnoj seriji HOLLYWOODSKE ŽENE priznala kako je i ona koristila silikon. Vlasnicima videorekordera Nicole Eggert nije strana, ali ovo je jedan od njenih prvih filmova koje je snimila kao odrasla glumica.

Na početku Nicole vidimo kao Megan, bogatašku kći čiji će šesnaesti rođendan pokvariti smrt majke u automobilskoj nesreći. Godinu dana kasnije ona živi dekadentnim životom i na raspojasanoj zabavi se spetlja s Richom (Haim), mladićem koji radi u lokalnom skijalištu. Ono što je trebalo biti neobavezan flert ubrzo se pretvori u ozbiljnu vezu i Rich otkriva tamnu stranu Meganine obitelji - autoritarnog oca. Megan se povjeri Richu kako sumnja da je otac imao udjela u majčinoj smrti. Mladić je rastrzan između želje da joj povjeruje i sumnji kako ona zapravo koristi njegovu naklonost.

Iako RAZNESENI zapravo ne donose ništa što već nismo barem sto puta vidjeli u danas prezrenom ali uvijek rado gledanom podžanru erotskog trilera, ne mogu mu se pronaći ni neke velike zamjerke. Sve je tu manje-više na svom mjestu - klasičan "whodunnit" garniran priličnim količinama erotike - što omogućuje scenaristu Robertu Cooperu da ga malo začini motivima bratskog suparništva. Možda je to razlog određenih slabosti filma - Corey Feldman u ulozi starijeg brata se nije baš razmahao, tako da će inteligentan gledatelj vrlo brzo izvući zaključke kako će priča dalje teći. Ali, rasplet ipak uspijeva izbjeći uobičajenim holivudskim kanonima, možda zbog nešto opuštenije kanadske produkcije.

Ukratko, film koji uspijeva relaksirati, a kojeg sasvim sigurno ne bi smjeli propustiti ljubitelji BAYWATCHA.