BEZ IZLAZA

NO EXIT

Filmski biznis je okrutna arena u kojoj vladaju zakoni džungle - onaj koji se uspije prilagoditi, preživljava i napreduje, onaj tko ne uspije odlazi u zaborav. Takva darvinistička pravila možda najbolje ilustrira žanr koji im je po filozofiji najbliži - filmovi o borilačkim vještinama ili kako ga, ne bez ironije, zovu "tabatorski film". Tako se često događa da neki glumac, kojeg su na veliki ekran dovele borilačke sposobnosti, otkrije da je miljenik muze Talije i počinje se oprobavati i u drugim žanrovima. To se dogodilo s Chuckom Norrisom, a poslije i s Jean-Claude Van Dammeom. Upražnjena mjesta kraljeva borilačkih vještina na velikom ekranu ispunili su neki novi klinci, među kojima je i Kanađanin Jeff Wincott.

Vjerovali ili ne, u filmu BEZ IZLAZA on tumači intelektualca, profesora etike koji ima suprugu i vodi miran i sređen obiteljski život. Ali, s obzirom da uz diplomu posjeduje i različite crne pojaseve, otmu ga plaćenici jednog opakog bogataša. Dotični na Arktiku drži logor gdje dovodi različite borce i organizira gladijatorske borbe na život i smrt, koje preko TV-odašiljača emitira dekadentnoj publici širom svijeta. Naravno, Jeff Wincott ne bi bio Jeff Wincott kada ga na kraju ne bi razbucao kao beba zvečku. Dok se to ne dogodi, gledatelji su prisiljeni više puta gledati jedne te iste kadrove, jedne te replike i na kraju shvatiti da ovom filmu nedostaje ono što mu je smisao postojanja - dobra šora. Ukratko, film za gubljenje vremena.

• ocjena: loš