ZVJEZDANI LOVAC

STAR HUNTER

U moru SF-naslova s video-polica koji završavaju na "-or" i kojima žanr uglavnom služi kao alibi za demonstraciju borilačkih vještina, ZVJEZDANI LOVAC je čak mogao izgledati kao nekakvo osvježenje. Naslovni junak je pripadnik rase koja luta svemirom i loveći pripadnike drugih rasa skuplja trofeje. Jedne večeri u Los Angelesu se skupina ragbijaša i njihovih navijačica iz srednje škole vraćaju s izgubljene utakmice. Pogrešno skretanje ih vodi u napušteni dio grada gdje ih sačeka neobični tip po imenu Reicher (McDowall). Ubrzo shvate da je on samo mamac zvjezdanom lovcu i prava igra, ovaj put na život i smrt, započinje.

Zvuči poznato? Autori gotovo po ničemu ne kriju kako im je inspiracija bilo McTiernanovo remek-djelo PREDATOR. Naravno, njihova verzija je napravljena s manje novca i još manje invencije, o čemu najbolje svjedoči to što lik čudovišta izgleda kao karbon-kopija McTiernanove kreacije. Tome je dodana idiotska zamisao da dotični ima pomoćnika, s kojim komunicira na engleskom, kao i dobri alien čiji se učinci u filmu uopće ne vide. Osim nedostataka priče, ZVJEZDANI LOVAC ima specijalne efekte koji bi se u najboljem slučaju mogli tolerirati sredinom osamdesetih godina, a i glumci su na visini, u najboljoj tradiciji "teenage slasher" horora iz 80-tih. Moguće je da su tvorci ove tragedije od filma imali namjeru od svega napraviti nekakvu parodiju, ali im je kasno sinulo da za tako nešto nemaju niti trunke humora. No, mislim da ne trebaju očajavati. Ako je suditi po iskustvu Eda Wooda, za nekih pola stoljeća bi ZVJEZDANI LOVAC mogao dobiti kult-status.

• ocjena: katastrofalan