[ Recenzije ] [ Pretraživanje ]         Filmske stranice         [ http://film.purger.com ]

IZGUBLJENO POVJERENJE

BROKEN TRUST

Biti pravnik u Americi vjerojatno je čudan osjećaj - s jedne strane ih svijet mrzi, a s druge su strane potporanj društva i u pravilu jedni od njegovih bolje stojećih dijelova. Najuglednijima i najuspješnijima se smatraju oni koji su obukli crne sudačke halje. Jedan od njih je i Timothy Nash (Selleck), koji je talent, položaj i ugled naslijedio od oca. Kao besprijekornog poštenjačinu ga angažira federalni tužitelj (Atherton) kojemu je potreban mamac koji bi razotkrio korupciju u sudstvu. Ispočetka nevoljko pristavši, Nash nastoji prekinuti s time kada otkrije da istraga uništava živote njegovih kolega i prijatelja. No, to je lakše reći nego učiniti - beskrupulozni tužitelj ne preza ni od ucjene.

IZGUBLJENO POVJERENJE je jedan od televizijsko-kablovskih proizvoda sve agilnije tvrtke Turner Pictures, koju vodi Ted Turner, vlasnik CNN. Ali, svi oni koji očekuju bezlični televizijski domaći zadatak bit će pomalo iznenađeni. Naime, režiser Geoffrey Sax kao da je, dobivši režisersku palicu u ruke, htio svemu dati neki svoj originalni doprinos. Tako je film jednostavno silovan inzistiranjem na videospotovskom izmjenom kadrova. Na nesreću, Sax nije opskrbljen talentom da od svega napravi kakvu-takvu smislenu cjelinu. Tako je vjerojatno samo zasmetao scenaristima koji su mogli napraviti solidnu socijalno-kritičnu dramu čija bi rutinerska izvedba mogla ublažiti dojam kiišeiziranosti. Iako su svi ostali, pogotovo oprobani glumci, dali svoj doprinos, stječe se dojam da nam je netko prodao televizijska muda za filmske bubrege.

  • ocjena: podnošljiv

    (c)1996 Dragan Antulov


    NAPOMENA: Ovaj dokument namijenjen je isključivo za osobnu upotrebu.
    Za svako drugo korištenje i re-distribuciju u elektronskom, pisanom ili bilo kojem druogm obliku,
    uključujući i WWW-stranice, potrebna je izričita PISANA dozvola autora.

    Baza podataka, programiranje i HTML konverzija su Copyright (c)1999,2002 Krešimir Kos