TUNEL SMRTI

TUNNEL VISION

Mlade i lijepe žene postaju žrtvama serijskog ubojice čiji modus operandi odaje umjetničke ambicije. Ali detektivki koja vodi slučaj (Kensit) to nije glavni problem. Njen partner (Reynolds) nikako da se prestane uvaljivati u nevolje: uz nimalo blagonaklonog šefa (Briand), patološki ispadi ljubomore dovode u opasnost njegov nedavno sklopljeni brak s mladom umjetnicom (Rigg). U takvim okolnostima i istraga dolazi u škripac.

Dok je u osamdesetim godinama dominacija žanra akcije u svjetskom filmu omogućila australskoj kinematografiji da vješto koristi specifično ozračje petog kontinenta kako bi na svjetsko tržište izbacivala kvalitetne proizvode, sada dominacija žanra trilera pred nju stavlja nove izazove. A, sudeći po ovom i mnogim drugim ostvarenjima, Australci se u tom žanru daleko manje snalaze. Tako je izlizani, ali još uvijek relativno zanimljiv predložak lova na serijskog ubojicu jednostavno silovan inzistiranjem na prikazu svakodnevnih problema koji muče glavne junake. Rezultat je, kao što se može pretpostaviti, prevara za sve one koji su očekivali uzbudljivi triler, a umjesto toga dobili dosadnu dramu. Kada se tome još doda činjenica kako režiser nema pojma kako da koristi vizualne mogućnosti filma, rezultat je loš. Jedini faktor koji ovu mizeriju vadi iz kaljuže negledljivosti predstavlja Patsy Kensit, engleska glumica (APSOLUTNI POČETNICI, SMRTONOSNO ORUŽJE 2) kojoj je na žalost upravo ta djelatnost u svijetu B-produkcije postala životnom misijom.

Ukratko, film koji se može gledati jedino ako zbilja nema ništa pametnije za raditi.

• ocjena: podnošljiv