USNULI BIJESNI PAS

WHERE SLEEPING DOGS LIE

Nekima u kapitalizmu ide dobro, a nekima ide loše. Bruce Simons (McDermott), spisatelj koji se izdržava radeći kao prodavač nekretnina, pripada u onu drugu kategoriju - izbace ga iz stana, a poslodavac mu dodjeljuje jednu usamljenu kuću da je proda kao posljednju šansu pred otkaz. On vješto iskoristi te činjenice, te se useli u tu kuću. No, ubrzo sazna zašto je tu kuću teško prodati - vlasnika i njegovu obitelj je bio masakrirao nepoznati manijak. Kupaca nema, i Simmons nastoji zaraditi knjigom o zločinu kao i iznajmljivanju soba. Mušterija mu postaje neobični Eddie Hale (Sizemore), za koga se ispostavi da mu, najblaže rečeno, nisu sve koze na broju.

Zaplet ne obećava ništa više od uobičajenih "obični dobričina iz susjedstva se pretvara u homicidalno čudovište" klišea, ali je uz malo dotjerivanja od svega moglo ispasti nešto gledljivo, ako ne ono barem rutinski proizvod. Da budem iskren, sumnjao sam da je riječ o TV-proizvodu, ali, po svemu sudeći, to ipak nije slučaj. Režiser Charles Finch zna napraviti neugodnu atmosferu, ali je to vrhunac njegove vještine - filmu fali i naznaka imalo čvrste i koncizne priče, a rasplet je razočaranje koje nam ne ostavlja ni blagodat katarze. Glumci su doduše O.K. - pomalo blijedi McDermott (poznat kao junak kultnog SF-filma HARDWARE i kao partner Eastwoodu NA VATRENOJ LINIJI) i izvrsni Sizemore u za njega rijetkoj ulozi psihopata iako mu tako nešto leži. Što se, pak, Sharon Stone tiče, film je očito snimljen prije njenog megauspjeha u SIROVIM STRASTIMA, tako da njen lik služi isključivo kao ukras i nema nikakvog dramaturškog smisla. To, naravno, ne znači da ga nije odglumila uobičajeno dobro, ali nakon svega ostaje gorak okus prevare.

Ukratko, film koji valja ignorirati.

• ocjena: loš