[ Recenzije ] [ Pretraživanje ]         Filmske stranice         [ http://film.purger.com ]

KORAK ISPRED ZAKONA

BAIL JUMPER

U situaciji kada je prosječni holivudski film dosegao cijenu od oko tridesetak milijuna dolara krasno je vidjeti da ima ljudi koji snimaju fimove čiji budžet zna zapasti manje i tisućitog dijela te svote. Osim Tarantina, koji je svoj prvijenac PSE IZ REZERVOARA imao namjeru snimiti za 50.000 US$, najveća je legenda meksičko-američki režiser Robert Rodriguez čiji je akcioni film EL MARIACHI snimljen za nezamislivih 7000 US$. Ali, dok se naši distributeri sjete tih bisera, morat ćemo se zadovoljiti nešto starijim primjercima iz bogate riznice nezavisnog i nniskobudžetnog filma.

Radnja ovog filma se odvija u pomalo nadrealističkom okružju američke provincije. Joe (Spalding) nastoji pomoći svojoj djevojci Elaine (Balint) da izbjegne zatvor, tako što joj prvo plati kauciju, a potom zajedno s njom bježi u New York. Ali, umjesto policije, progoni ih cijeli niz bizarnih prirodnih katastrofa koje će kulminirati upravo na njihovom odredištu.

Odmah na početku valja istaknuti da je film niskog budžeta - glumci nisu zvijezde (većinu uloga igraju članovi ekipe) a i kvaliteta snimke sugerira 16 mm-sku vrpcu. Ali, možda je upravo u tome i draž ovog filma: nekako nam se čini zanimljiv svojom kombinacijom nadrealizma i crnog humora, kao i likovima iz njujorškog umjetničkog polusvijeta. No, ipak, ne mogu a da ne ustanovim kako ovaj film nema nešto najbitnije - sadržaj, te kada završi ostaje nam neodgovoreno ono ključno pitanje "što je pjesnik htio reći".

Ukratko, zanimljiv film, ali ne dobar, koji se isplati pogledati čisto informacije radi.

  • ocjena: podnošljiv

    (c)1995 Dragan Antulov


    NAPOMENA: Ovaj dokument namijenjen je isključivo za osobnu upotrebu.
    Za svako drugo korištenje i re-distribuciju u elektronskom, pisanom ili bilo kojem druogm obliku,
    uključujući i WWW-stranice, potrebna je izričita PISANA dozvola autora.

    Baza podataka, programiranje i HTML konverzija su Copyright (c)1999,2002 Krešimir Kos