CYBERJACK

Početak ovog filma bi se mogao ilustrirati onom dobro poznatom komunističkom izbornom parolom: "Mi mislimo ozbiljno". Razlog tome je što film započinje citiranjem izjave Stephena Hawkinga o kompjuterskim virusima što bi gledaocu trebalo sugerirati da je riječ o ostvarenju koje nije isprazna akcijada, nego djelo koje postavlja i pokušava odgovoriti na aktualna pitanja, nešto u stilu Petersenovog OUTBREAKA. Ali, čim na špici vidimo imena Michaela Dudikoffa i Briona Jamesa, već nam je manje-više jasno na što će sve sličiti.

Naime, nakon što nas početni kadrovi, u kojima nam je kompjuterska animacija učinila da preziremo BLADE RUNNER, uvedu u svijet bliske budućnosti, čeka nas klasična policijska priča u kojoj Dudikoff - policajac naganja Briona Jamesa (za one koji ne znaju, kultni negativac, pnajpoznatiji kao Leon iz BLADE RUNNERA) - kriminalca. Naravno, Dudikoff uprska stvar, ubiju mu partnera, zapije se i mora zarađivati kao domar u jednoj kompjuterskoj tvrtki. Tvrtka je stvorila kompjuterski supervirus koji je u stanju izazvati kaos u svijetu i zbog toga postaje metom terorista koje vodi nitko drugi do, naravno, Brion James. Taj će metež Dudikoffu dati priliku ne samo da se osveti nego da i spasi svijet.

Što reći o ovom filmu? Nema se baš puno - jedino što vrijedi su specijalni efekti, ali danas ih može priuštiti svaka šuša. Pošto sadržaj filma ne čine samo oni nego scenarij, ostaje nam zaključiti da je film odvratno loša kopija UMRI MUŠKI s nekoliko scena gotovo iskopiranih iz TERMINATORA 2. Briona Jamesa još nikada nismo vidjeli u tako lošem izdanju, a svi ostali glumci su drugorazredne karikature. Ukratko, film koji je jedno veliko gubljenje vremena.

• ocjena: loš