IZVAN SUMNJE

ABOVE SUSPICION

Prije nekoliko mjeseci filmski svijet je ošinula loša vijest: Christopher Reeve, američki glumac poznat po dosada najuspjelijoj ekranizaciji Supermana, doživio je nesreću na jahanju i nakon očajničke borbe liječnika za život ostao paraliziran od vrata nadolje. Uslijedio je cijeli niz članaka koji su govorili o prokletstvu Supermana - činjenici kako su svi tumači te uloge završili život samoubojstvom, u paklu droge, alkohola ili u ludnici. Njima su se pridružili i zloguki detalji o jedva savladanom Reeveovom strahu od konja, a u priču o prokletstvu će se sasvim sigurno uklopiti i ovaj film.

Reevea na početku ovog filma vidimo kao dobrog policajca, brižnog supruga i oca, ali njegov brat (Kerr) ima neobičan način iskazivanja bratske ljubavi - muljanje s njegovom suprugom (Cattrall). Kada nakon prepada na gangstere ostane trajno paraliziran, čini mu se da više nema razloga živjeti. Preljubnički par, djelomično zbog suosjećanja, a mnogo više zbog milijunske police osiguranja, pristane na njegov plan o eutanaziji koji će izgledati kao razbojničko ubojstvo. No, kada dvoje golupčića doista krenu obaviti posao, sačekat će ih neugodno iznenađenje.

Dobar dio tekuće video-ponude na tržištu otpada na televizijske filmove, koje velike američke kuće štancaju poput industrijskih proizvoda. Za razliku od njih, filmove rađene za kabelske TV-stanice krasi ipak određeno nastojanje da se bude drukčiji. No ta se različitost uglavnom oodnosi na činjenicu da tamo postoje nešto slobodniji standardi jezika i pscena nasilja i seksa. U suštini su takvi filmovi jednako suhi i bezlični kao "obični" TV-proizvodi. To važi i za ovaj triler, kojemu bi bolje pristajao nazivnik "drama". Jedino što u njemu valja jest par uloga - Reeve kojeg je u svjetlu događaja iz stvarnog života zbilja neugodno gledati te izvrsni karakterni glumac Joe Mantegna (KUĆA IGARA). RRežija nimalo ne odskače od bljedunjavog scenarija koji vrluda između policijske akcijade, erotskog trilera i sudske drame, a ritam priče je neujednačen i prepun zbilja nepotrebnih scena.

Ukratko, osim ako niste fanatični poklonik Christophera Reevea, odajte poštovanje tom nesretnom glumcu gledajući neki drugi film u kojem je glumio.

• ocjena: podnošljiv