NEUKROĆENO SRCE

UNTAMED HEART

Kao i mnoge druge djevojke u američkim romantičnim filmovima, Caroline (Tomei) u nastojanju da pronađe "gospodina Pravog" stalno nalijeće na razočaranja. Ali, kada je jedne noći od siledžija spasi Adam (Slater), skromni i šutljivi kolega s posla, rađa se ljubav. No, Caroline će ubrzo spoznati da je razlog Adamove povučenosti podmukla bolest koja ga vreba cijeli život.

Kao i mnogi slični projekti tvrtke MGM/UA, i NEUKROĆENO SRCE spada u tzv. "high concept" holivudske proizvode u kojima je jedina originalna stvar osnovna ideja oko koje armija scenarista i drugih zanatlija napravi bezličnu priču i likove. Doduše, nazvati ovaj tipičnim "high concept" filmom bila bi nepravda. Jedino što u njemu doista izaziva deja vu jest priča, za koju nije teško pretpostavit kakvim će tokom krenuti; s druge strane ipak bi bilo previše očekivati od svakog holivudskog scenarista da bude Tarantino.

No, ono što je najvrijednije u ovom filmu jesu likovi. Christian Slater, jedan od najboljih i najkarizmatičnijih mladih holivudskih asova se prilično potrudio da lik Adama napravi istovremeno nenametljivim i nezaboravnim. Ali, film ipak nesumnjivo pripada Marisi Tomei, koja je pokazala ne samo da se sa Sandrom Bullock može boriti za titulu najpoželjnije holivudske glumice, nego je svome liku dodala nevjerojatnu kombinaciju ranjivosti i šarma, a sve začinila s velikom dozom uvjerljivosti tako da bi ljubavni par iz ovog filma mogao, da je npr. snimljen prije 10 ili 20 godina, ući u antologije slično kao Gable i Leigh iz PROHUJALO S VIHOROM. Rosie Perez, koju je kritika hvalila zbog izvrsne uloge u Weirovom LICU STRAHA, ovdje nema primjerenu ulogu.

Uz ovakve glumce i mnogo netalentiraniji režiser s manjim budžetom je mogao snimiti dobar film, pa ne iznenađuje što je to pošlo za rukom i rutineru Tonyju Billu, koji je ziheraški uradio film u stilu zanatske TV-produkcije u najboljem smislu riječi. No, dobar glazbeni skor i izvrsne glumačke kreacije ipak su ovaj film definitivno smjestili u prvu ligu holivudske produkcije.

Ukratko, ukoliko želite gledati jedan nježan, topao i romantičan film koji će osjećajnijima među vama izmamiti suze, nemojte propustiti NEUKROĆENO SRCE.