MAMAC

DECOY

Jack (Patrick) i Baxter (Weller) su dva plaćenika koje vezuju mnoge zajedničke pustolovine, ali će ih bivši poslodavac ponovno spojiti. Naime, dočepao se revolucionarnog čipa i da bi se zaštitio od ucjene konkurenata, unajmljuje ih da mu zaštite kći. Naravno, ustanovit će se da protiv sebe imaju okrutne i jednako sposobne profesionalce, ali i da sve stvari nisu onakve kakvima se predstavljaju.

Žestoka konkurencija čini svoje tako da su i standardi akcionog filma danas visoko porasli. I B-produkcija više nije ono što je nekad bila - za uspješan film više nije dovoljan dobar trailer ili hrpe statista koje masakrira superheroj. MAMAC tako ima iza sebe dobra imena - Wellera (ROBOCOP) i Patricka (TERMINATOR 2), Carla Rambaldija (tvorca E.T.-ja, King Konga i mnogih drugih filmskih stvorenja) kao izvršnog producenta, kao i izvrsnu fotografiju i predivne lokacije kanadske provincije Saskatchewan. Ali, to je manje-više sve dobro u tom filmu. Weller i Patrick su izvrsno odigrali svoje uloge, ali bih više volio da su budžetska sredstva umjesto na njihove honorare utrošena na kojeg scenarista više. Jer, Robert Sarno, koji je (ako je vjerovati reklami na omotu) surađivao na scenarijima za filmove sa Seagalom i Van-Dammeom, nema pojma kako povezati konce u zapletu da bi film sličio na suvislu cjelinu. Tome još treba dodati i više nego očajnu režiju Rambaldija, pogotovo u akcionim prizorima, pa se stoga nameće zaključak kako je ovaj proizvod najbolje izbjeći.

• ocjena: loš